דיווח: טרבזונספור רוצה לצרף את דולב חזיזה

דולב חזיזה חוגג | מאור אלקסלסי

כוכב מכבי חיפה יצטרף לקבוצה בה משחק טוני וואקמה? על פי דיווח, סגנית אלופת טורקיה עוקבת זמן מה אחרי הקשר ותיפגש עם ראשי הירוקים בסיום העונה בנוגע למעבר אפשרי. בנוסף, עוקבת אחרי שחקנים נוספים מליגת העל

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

האם מכבי חיפה תאבד בסוף העונה את אחד הכוכבים הכי גדולים שלה ומי שמסומן כמועמד מוביל לתואר שחקן העונה? על פי דיווח שהתפרסם היום (שני) בטורקיה, טרבזונספור מעוניינת לצרף את דולב חזיזה, אשר כבש העונה שמונה שערים ובישל ארבעה נוספים ב-21 הופעות בליגת העל.

על פי הדיווח, הקבוצה הטורקית עוקבת כבר זמן מה אחרי חזיזה בן ה-25, ובכלל אחרי מספר שחקנים נוספים מליגת העל. בנוסף, בפרסום נכתב כי טרבזונספור תיפגש בסיום העונה עם ראשי מכבי חיפה בכדי לדון על מעבר אפשרי של הקשר המוכשר.

כזכור, לפני מספר שבועות פרסמנו כי בחזיזה מעוניינת גם ריינג'רס של סטיבן ג'רארד, אשר מוליכה את טבלת הליגה הסקוטית ונראית בדרך הבטוחה לאליפות מרגשת אחרי עשור קשה, בו נאלצה לרדת עד לליגה הרביעית אחרי שהמועדון פשט רגל.

דולב חזיזה | מאור אלקסלסי

טרבזונספור התעניינה בתחילת העונה גם בשחקן נוסף של מכבי חיפה, מוחמד אבו פאני, אך בסופו של דבר הקשר כידוע נשאר בירוק, פרץ בגדול ואף הפך לשחקן סגל בנבחרת ישראל. במועדון הטורקי, כידוע, מככב גם טוני וואקמה, אקס הפועל באר שבע.

טרבזונספור, שסיימה בעונה שעברה במקום השני בליגה בטורקיה, ממוקמת כרגע רביעית בטבלה אחרי 25 מחזורים ורחוקה שש נקודות בלבד מגלאטסראיי שנמצאת בפסגה. בחודש שעבר היא זכתה בסופר-קאפ המקומי אחרי שגברה על האלופה בשאקשהיר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי