מיגל ויטור קיצץ משמעותית, ירוויח כ-1.6 מיליון שקל ברוטו

מיגל ויטור | דני מרון

בלם הפועל באר שבע חתם על חוזה זהה לזה של העונה שעברה, כששני הצדדים התפשרו בעקבות חלוקת המס. דריכות לקראת המפגש בין לוי למשה חוגג. המאמן ערך אסיפה: "המטרה - אירופה"

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

הפועל באר שבע תפגוש ביום ראשון את בית"ר ירושלים, למשחק שבו הפוקוס העיקרי עובר, באופן טבעי, לרוני לוי ולמשה חוגג. מאמן בית"ר לשעבר ידריך את הקבוצה במשחקו הראשון דווקא מול האקסית, אצלה פתח את העונה. בהסכם בין הצדדים, נקבע כי לוי יקבל את מלוא שכרו מב"ש, אולם בשל העבודה ששכרו הנוכחי דומה לשכר אותו הרוויח בבית"ר, חוגג פטור מתשלום שכרו עד תום העונה. אבל זה לא העניין המרכזי ביחסים בניהם.

לוי עזב את בית"ר אחרי שחוזהו הוארך אוטומטית בשל הגעה לאירופה, אולם חוגג בחר להיפרד ממנו בטענה שהוא רוצה להתקדם מבחינת מטרות הקבוצה. בראשון, ניצחון של הפועל ב"ש ישאיר אותה חזק בתמונה על כרטיס לאירופה ואת בית"ר – בתחתית. "כמובן שתהיה התרגשות של שני הצדדים, אבל רוני מספיק מנוסה במפגשים כאלה. הוא חזר לשחק בעבר נגד מכבי חיפה וגם נגד בית"ר בקדנציות הקודמות שלו, כך שיש לו המון ניסיון. מה שחשוב הוא שננצח ונקדם את המטרה היחידה שעוד נותרה לנו", אמרו במועדון.

לוי עצמו ערך אתמול (שני) שיחה קצרה עם השחקנים. הוא לא הציג את עצמו בפניהם ולא האריך בדיבור. לפני האימון, על דשא, הוא אמר להם: "יש לנו עוד קצת יותר מחודשיים לליגה", אמר לשחקנים. "אנחנו צריכים לסיים במקום שמוביל לאירופה". לאחר מכן שלח את חניכיו החדשים לחימום.

אליניב ברדה ורוני לוי | הפועל "מחסני השוק" באר שבע

כפי שפורסם לראשונה בספורט1, מיגל ויטור חתם על חוזה לעונה נוספת בב"ש. כעת מתברר כי הבלם הפורטוגךי חתם על אותו הסכם עליו חתם בעונה שעברה. כלומר, 50% קיצוץ משכר הנטו שלו. שכר הברוטו של השחקן במועדון נאמד בכ-1.6 מיליון שקל ברוטו לעונה (ללא מענקים), לעומת 2.8 מיליון שקל ברוטו, כולל מענקים, בעת שהגיע למועדון. במונחי נטו, לשחקן יישארו קצת יותר מ-200 אלף יורו נטו לעונה.

הסיבה לכך היא העובדה שויטור משלם מס של 50%, ולא 25% כפי שהיה משלם עד תחילת העונה הנוכחית. בנוגע לז'וסואה – העובדה שוויטור האריך חוזה, כך מעריכים במועדון, משפרת את הסיכויים שיחתום גם הוא. המשא ומתן יתקדם במהלך השבוע הקרוב, לאחר שיוזמן לשיחה נוספת. כרגע, ישנם עדיין פערים בין הצדדים. ויטור צפוי להיות כשיר למשחק ביום ראשון, כשגם ז'וסואה סיים את עונש ההרחקה שלו. שחקן נוסף שאמור להיות כשיר הוא סינטיהו סלליך. אם כל השלושה יוכלו לקחת חלק בהתמודדות, הם עשויים לפתוח.

במועדון קיבלו בימים האחרונים פניה מווילי רוטנשטיינר, מאמן נבחרת ישראל, לאפשר לאליניב ברדה לשמש כעוזרו בנבחרת, אך הבהירו להתאחדות כי הוא לא יעזוב את המועדון. יחד עם זאת, אם ההתאחדות תוכל לאפשר לו לצאת לאימונים במקביל לעבודתו בבאר שבע, הוא יקבל אישור לכך.

ז'וסואה | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי