ראש בראש: קונטה יעבור בדיקת קורונה ומתכנן להגיע לבית וגן

אנטואן קונטה | מאור אלקסלסי

לספורט1 נודע כי הצרפתי שהתבקש לפנות את דירתו, יגיע למתחם האימונים למרות שהוא כבר לא חלק מהקבוצה. ההערכה היא שיגיש תביעת בוררות נגד המועדון. שועה ואוחנה לא תורגלו בהרכב לקראת מכבי פ"ת (19:45, ספורט1)

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

בבית"ר ירושלים עדיין לא מדברים על המפגש הפיקנטי מול רוני לוי והפועל באר שבע ביום בראשון. מחר (רביעי) הצהובים-שחורים יתארחו אצל מכבי פתח תקווה (החל מ-19:45, שידור ישיר בספורט1), כשהם רחוקים חמש נקודות מהפלייאוף העליון – אותו סוגרת הקבוצה של גיא לוזון.

עוד לפני המשחק נגד המלאבס, בבית"ר עסוקים בסוגיה נוספת. כזכור, המגן אנטואן קונטה התבקש לפנות את דירתו מאחר והוא כבר לא חלק מסגל הקבוצה. לספורט1 נודע כי הצרפתי יעבור עוד הערב בדיקת קורונה, ואם הוא ימצא שלילי, הוא מתכוון להגיע למתחם האימונים בבית גן ולחזור להתאמן עם שאר שחקני הסגל.

קונטה סיפר למספר שחקנים בקבוצה כי הוא לא מתכוון לוותר למועדון ולמרות שהוא לא קיבל את משכורת חודש ינואר, הוא יגיע לבית גן אחרי שסיים את תקופת הבידוד. עדיין לא ברור כיצד בית"ר תגיב בנוגע למהלך זה, אולם במועדון מתעקשים כי לא יאפשרו לשחקן להתאמן, מאחר שהוא לא חלק מהקבוצה. ההערכה היא שהצדדים נמצאים לפני תביעת בוררות שיגיש המגן.

אנטואן קונטה | דני מרון

בחזרה למשחק נגד פ"ת. בבית"ר אמרו לקראת ההתמודדות: "אסור לנו בשום פנים להפסיד את המשחק הזה, ניצחון יקרב אותנו משמעותית לפלייאוף העליון, בפרט שמלבד מכבי פ"ת לכל הקבוצות שם יש שני משחקים יותר מאיתנו". אלירן עטר, שסיים את עונש ההרחקה שלו, ישוב להרכב. גם שי קונסטנטין ואורי מגבו בתמונת ה-11 של סלובודאן דראפיץ' ושי ברדה.

עלי מוחמד, שמשחק הגביע מול הפועל עכו נכנס כמחליף בדקה ה-12 והוחלף בדקה ה-61, סבל מעייפות והתלונן בפני אנשי המועדון כי הוא עדיין סובל מהשלכות של ההידבקות בקורונה. "כל בוקר אני קם עם כאבים. זה לא שהחלמתי וזה נגמר. אני לא מרגיש את הגוף, אני חלש ועייף", אמר הקשר לאנשי המועדון. למרות הדברים הקשים האלה, מוחמד הבהיר שיעשה כל מאמץ לשחק ואף לפתוח בהרכב בעקבות המצב שנוצר.

באימון עצמו, מוחמד תורגל בהרכב בתקווה שאכן יוכל לפתוח אם לא יחול שינוי ברגע האחרון. בנוסף, באימון הלא תורגלו מיכאל אוחנה וירדן שועה ב-11. החלוץ בספק למשחק הקרוב בעקבות פציעה קלה בשריר הירך האחורי. מי שכן תורגלו היו עידן ורד וחלאופילו פלייטר האסלביינק. בכל מקרה, בבית"ר כבר הבהירו לשחקנים שההחלטה לגבי ההרכב תתקבל רק מחר.

אלירן עטר | בית"ר ירושלים, רשמי

הסיבה לכך היא העובדה שאתמול התברר סופית שתמיר עדי יחמיץ את המשחק. הוא סובל ממתיחה בשריר הירך האחורי, אך לא יהיה כשיר בימים הקרובים. גם ניקו אולסק סובל ממתיחה במפשעה ולא כשיר למשחק. "עוד לא קרה לנו דבר כזה. אולסק לא עבר מבחן כשירות, שמנו את תמיר. הוא נפצע, עלי נכנס וגם יצא החוצה", אמרו בקבוצה. בנוסף לכל הצרות, גם טל בן חיים לא מתאמן בשל פציעה.

דראפיץ' וברדה שוב פרסמו לשחקנים את נתוני הריצה שלהם, הפעם מהמשחק האחרון מול הפועל עכו. הקבוצה עדיין לא מצליחה להגיע לרף ה-100 ק"מ במשחק, שזה הרבה פחות מהממוצע. "נגד פתח תקווה ובאר שבע נצטרך לחזור למספרים הרגילים שלנו, אחרת זה לא יעבוד", היה המסר שהועבר לשחקנים.

הרכב משוער: איתמר ניצן, שי קונסטנטין, אוראל דגני, אופיר קריאף, אורן ביטון, אביאל זרגרי, עלי מוחמד, עידן ורד, מרקו יאנקוביץ', אלירן עטר, חלאופילו פלייטר האסלביינק.

סלובודאן דראפיץ' , שי ברדה | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי