דיווח ביוון: בית"ר מסרבת למכור לא.א.ק את שארית כרטיסו של גרסיה

ליוואי גרסיה | James Williamson - AMA/Getty Images

בתקשורת המקומית נכתב כי לאור יכולתו הטובה שצפויה למשוך הצעות מפתות, משה חוגג לא ממהר לוותר על 40% הנותרים מהזכויות על השחקן שעבר לאתונה תמורת 2.5 מיליון יורו

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

שלושה שערים וחמישה בישולים ב-16 הופעות ליגה עד כה הספיקו לא.א.ק אתונה להחליט כי ברצונה לרכוש את 40% הנותרים מכרטיסו של ליוואי גרסיה, אלא שעל פי דיווח בתקשורת היוונית הבוקר (שלישי), בית"ר ירושלים לא ממהרת לשחרר. כזכור, הקבוצה מהבירה מכרה 60% מכריסו של שחקן הכנף בן ה-23 תמורת 2.5 מיליון יורו בתחילת העונה הנוכחית.

ביוון טוענים כי הבעלים משה חוגג, על אף היחסים הטובים שלו עם אנשי א.א.ק, מודע לכך שהיכולת הטובה של גרסיה עשויה לגרור הצעות מפתות ממועדונים אחרים ועל כן אינו מתכוון להיפטר כל כך מהר מהזכויות שנותרו לו על השחקן, שהמניה שלו בעלייה וכתוצאה כך גם הפוטנציאל שלו להניב לבית"ר הכנסה גדולה יותר.

שלשום נכתב ביוון שהירושלמים צפויים לדרוש כ-1.5 מיליון יורו תמורת ויתור על 40 האחוזים מהכרטיס, אולם המועדון מאתונה ינסה להוריד את המחיר לאזור המיליון. כעת, בהתאם להתפתחויות האחרונות, בתקשורת המקומית טוענים שא.א.ק כבר החלה לבדוק אלטרנטיבות לעמדה של גרסיה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי