המאבק נמשך: "מה מצפים בבית"ר, שקונטה יישן ברחוב?"

המגן עבר בדיקת קורונה במטרה לחזור לבית וגן. במועדון לא מתכוונים לוותר וטוענים: מימנו לו טיסה ומלון בפרנקפורט כדי שיפנה את חפציו. סדרת הפציעות נמשכת: גם הבלם טל בן חיים לא ישחק נגד מכבי פ"ת הערב

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

בית"ר ירושלים תפתח (רביעי) הערב בסדרה של שלושה משחקים בשמונה ימים, במשחק ליגה מול מכבי פתח תקוה (19:45, שידור ישיר בספורט1). בראשון היא תתארח אצל הפועל באר שבע ובחמישי הבא תארח את בני סכנין. בתחילת השבוע שאחרי המשחק הזה, אגב, בית"ר תתארח אצל האלופה מכבי תל אביב. אתמול פרסמנו כי החלוץ ירדן שועה לא ייקח חלק במשחק בשל פציעה ורצון להפחית ממנו עומס. גם מיכאל אוחנה לא יהיה ב-11. 

המאמן סלובודן דראפיץ' אישר אתמול כי עלי מוחמד אינו נמצא בכשירות מלאה. השחקן התלונן כי הוא חש כאבים עזים, השלכה ישירה של תהליך ההחלמה מהקורונה. מוחמד צפוי, בכל זאת, לפתוח בהרכב לצד זרגרי וורד. בהתקפה ישחקו מרקו ינקוביץ', אלירן עטר ששב מהשעיה ופלייטר. כזכור, שלשום התברר שתמיר עדי וניקו אולסק פצועים, כך שהמאמנים נאלצים לתמרן. הבלם טל בן חיים, שהיה אמור להתחרות על מקום בהרכב, נפצע וסובל מכאבים בשריר הארבע ראשי. גם הוא לא יהיה בסגל.

בנושא אחר, כזה שלא יורד מהכותרות בבית וגן: כפי שפורסם כאן אתמול, אנטואן קונטה עבר אמש בדיקת קורונה וממתין לתשובה. במידה וייצא שלילי, הוא יגיע לבית וגן וידרוש להתאמן. קונטה סיפר לשחקנים בקבוצה כי הוא לא מתכוון לוותר לבית"ר בעניין הכספים שחייבים לו, כולל משכורת ינואר. בבית"ר, אגב, טוענים כי מימנו לקונטה את כרטיס הטיסה לארץ ואת המלון בפרנקפורט, כל זאת מתוך רצון לגרום לשחקן להגיע לדירתו ולפנות את חפציו. קונטה טוען כי בדירה הנוכחית יש לו מזוודה אחת בלבד אך הוא לא מתכוון לעזוב. "מה מצפים בבית"ר, שקונטה יגור ברחוב?", אמרו בסביבתו של המגן. בבית"ר אמרו אתמול: "הוא לא חלק מהסגל וצריך לחזור לצרפת".

This image has an empty alt attribute; its file name is 1033805

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי