סגל תקף: "דור שלם עשוי להתפספס, דורשים להחזיר את האוהדים לאלתר"

בעלי נתניה זועם על מתווה חזרת הקהל למגרשים: "הכדורגל ספג אינספור חבטות השנה, למרות ששמרנו על ההנחיות והיוונו דוגמא אישית - ניכרת אפליה ברורה על כמות האוהדים המחוסנים שניתנת להכניס באוויר הפתוח"

קבוצות: מכבי נתניה
(גודל טקסט)

הכדורגל הישראלי כבר לא יכול לחכות לחזרתם של האוהדים למגרשים לאור העלייה במספר המתחסנים. אולם, ההצעה הראשונה של משרד הבריאות להכניס 500 אוהדים בכלל – נפסלה על ידי ארז כלפון. בספורט הישראלי לא מרוצים מהאישור להכניס מספר אוהדים נמוך הדומה לאירועי התרבות. אייל סגל, בעלי מכבי נתניה, הביע את זעמו על הנעשה בפוסט שכתב וטוען לאפליה ברורה: "אנו דורשים שיוחזרו אוהדי הכדורגל הישראלי לאלתר", זה המסר שהעביר.

"הכדורגל הישראלי ספג אינספור חבטות לאורך השנה האחרונה", פתח סגל את דבריו ואז פירט: "מהפסקת פעילות ועד להשבתה כוללת של כל הליגות, מהבוגרים ועד קבוצות הנוער והילדים ובעיקר הרחקה מוחלטת של הקהל". הוא מוסיף כי בכדורגל הישראלי עשו מאמץ כביר לעמוד בכל ההנחיות: "לאורך כל הדרך, דאגנו לשמור על ההנחיות כדי להוות דוגמא אישית לציבור בכלל ולאוהדים בפרט, כך גם בחיסונים, כאשר כל אנשי הצוות ועד לשחקני הקבוצה הבוגרת על הקפסולה הרחבה שלה, התחסנו בחיסון ראשון ורובם חוסנו כבר בחיסון השני".

לאחר מכן הוא הביע את כעסו: "למרות ההקפדה ושיתוף הפעולה המלא מצידנו, ניכרת אפליה ברורה בהחלטה על כמות האוהדים, המחוסנים(!) שניתן להכניס ליציעים באוויר הפתוח, זאת רק כדי ליצור אשליה של שוויון מול המופעים והאירועים באולמות הסגורים".

"הכדורגל הישראלי, ספג אינספור חבטות לאורך השנה האחרונה, מהפסקת פעילות ועד להשבתה כוללת של כל הליגות, מהבוגרים ועד קבוצות…

Posted by ‎FC Maccabi Netanya – מועדון כדורגל מכבי נתניה‎ on Wednesday, February 24, 2021

"האוהדים ביציעים הם המטרה שלמענה המשחק משוחק, דור שלם של אוהדים שגדל בימים אלה עשוי לפספס את החוויה רק כתוצאה משיקול דעת מוטעה. אנו דורשים שיוחזרו אוהדי הכדורגל למגרשים ולאלתר!"

אוהדי מכבי נתניה
אוהדי מכבי נתניה |

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי