אין החלטה: משרד הבריאות מתנגד לפתיחת שליש מתכולת האצטדיון

אוהדי קבוצות ליגת העל | ספורט1

הדיון המיוחד להחזרת האוהדים למגרשי הספורט הסתיים ללא הכרעה, פרוייקטור הקורונה הביע חשש מהרעיון שייכנסו כ-10,000 צופים לבלומפילד ולסמי עופר וטען שמדובר בכמות גבוהה מדי. הערכה: תושג פשרה

(גודל טקסט)

ישיבה נוספת בין ראשי מנהלת הליגות בכדורגל ובכדורסל, יו"ר ההתאחדות לכדורגל אורן חסון ובכירים במשרדי הבריאות, התרבות והספורט נערכה היום (רביעי) ובסיומה עדיין אין בשורה לאוהדי הכדורגל בכל הנוגע לחזרתם למגרשים, בעוד כדורסל כידוע כבר נכנסו כ-300 צופים למשחקים האחרונים.

בדיון המיוחד שנערך בניסיון למצוא פתרון ובו נכח גם פרוייקטור הקורונה נחמן אש, הוחלט כי בימים הקרובים ישיב משרד הבריאות על בקשות ראשי הספורט וינסה להציע מתווה שירצה את כל הצדדים.

בשלב זה, ראשי ענף הכדורגל דורשים לקבל אישור להכניס לאצטדיונים כשליש מתכולתם ואף דורשים שניתן יהיה למלא כשליש מתכולתו של כל יציע. ארז כלפון, יו"ר מנהלת הליגה, סיפר בדיון שקבוצות יפסידו סכומים משמעותיים במתווה הנוכחי שהוצע והתקווה היא שמשרד הבריאות יאשר לפחות הכנסה של 15 אחוז מתכולת כל אצטדיון, כך שהקבוצות הגדולות יוכלו לקיים את משחקיהן לעיני אלפי צופים – בבלומפילד ובסמי עופר לעיני 3,000 צופים לכל הפחות.

במנהלת הליגות בכדורגל מעריכים שעד תחילת הפעימה השנייה ב-7.3, יגיעו הצדדים להבנות שיאפשרו את כניסתם של אלפי צופים לכל משחק. בנוסף, במנהלת דורשים גם פתרון לאוכלוסייה הצעירה בטענה שלא ניתן למנוע מנוער וילדים מתחת לגיל 16 לא להגיע למגרשי הספורט עד הודעה חדשה.

יש לציין שהפרוייקטור נחמן אש הבהיר במהלך הדיון שהכנסת שליש מתכולת האצטדיון זו כמות גבוהה מדי ושיש למצוא מתווה שיספק את כולם, ומכאן ההערכה שבימים הקרובים תושג פשרה שאמנם לא תאפשר משחק לעיני כ-10,000 צופים, אולם גם לא מול מאות אוהדים בלבד.

אוהדי מכבי תל אביב במשחק הראשון לאחר חזרת הקהל | ברני ארדוב‎

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי