בלומפילד מועמד לתואר אצטדיון השנה בעולם ב-2020

ארגנטינה נגד אורגוואי, אצטדיון בלומפילד
ארגנטינה נגד אורגוואי, אצטדיון בלומפילד | מאור אלקסלסי

המגרש שחודש ונחנך מחדש בתחילת עונת 2019/20 מועמד לפרס היוקרתי של אתר האינטרנט stadiumdb, שעורך את התחרות היוקרתית זו השנה ה-11 ברציפות. כל הפרטים

(גודל טקסט)

אתר האינטרנט stadiumdb.com, המכיל את בסיס הנתונים הגדול בעולם בכל הנוגע לאצטדיוני כדורגל בגלובוס, עורך מדי שנה את סקר אצטדיון השנה בעולם. מדובר בסקר יוקרתי שזוכה להכרה בעולם והשנה יש ברשימה גם נציג ישראלי: אצטדיון בלומפילד בתל אביב-יפו, שכידוע נפתח מחדש בעונת 2019/20.

זו השנה ה-11 שנערך הסקר ועד כה לאצטדיוני ישראל לא היו זכיות, אולם ב-2015 הגיע לגמר התחרות אצטדיון סמי עופר בחיפה. גם "טוטו טרנר" התחרה ב-2016, אבל סיים במקום הרביעי.

ברשימת המועמדים הסופית נמצאים 20 אצטדיונים לאחר שנשלחו יותר מ-40 אפשרויות של מגרשים שנבנו או חודשו בעונת המשחקים הקודמת. בין המועמדים הסופיים גם שני אצטדיונים שיארחו משחקים במונדיאל 2022 בקטאר. כאמור התחרות נוגעת לשנת 2020 (מתחילת עונת 2019/20) ונערכת רק עכשיו בעקבות קשיים ודחיות שנבעו מהתפרצות נגיף קורונה.

יש לציין ששני אצטדיונים ייבחרו בסופו של דבר, כי זכיה אחת היא דמוקרטית בהתאם לתוצאות הסקר באתר האינטרנט שיסתיים ב-7 במרץ בשעה 22:00 שעון ישראל ואילו ישנה גם בחירה של צוות מומחים שיודיעו על 10 המועמדים הסופיים ב-1 במרץ.

רוצים להצביע לאצטדיון בלומפילד? לחצו כאן והצביעו בסקר

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי