החלו שיחות בין הפועל ב"ש לסלליך, שדורש חוזה לשנתיים

סינטיהו סלליך | דני מרון

הקשר צפוי להאריך חוזה בבירת הנגב, אין התקדמות במו"מ עם ז'וסואה. וגם: המפגש הקרוב בין רוני לוי לבית"ר ירושלים הפך לשיחת היום במועדון, רוסה שרק הגיע לפני כשבועיים סובל מעומס ועשוי להישאר מחוץ לסגל

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

המשחק בין רוני לוי לבית"ר ירושלים ביום ראשון הפך לשיחת היום בהפועל באר שבע. המאמן החדש בבירת הנגב אמנם לא הזכיר זאת באסיפה לקראת משחק הבכורה שלו, אך ברור כי מתחת לפני השטח קיימת התרגשות עבור מי שהוביל את בית"ר ירושלים בחזרה למוקדמות באירופה ועזב בצל מתיחות עם משה חוגג. "ככל שהמשחק יתקרב, ידברו על זה יותר. אבל המטרה עבורנו היא בסך הכל לקחת עוד שלוש נקודות", אמרו במועדון.

נראה כי רוני לוי יערוך שינויים רבים בהרכב בתחילת השבוע בזכות כך ששחקנים רבים חוזרים לסגל ויעמדו לרשותו. ז'וסואה ודוד קלטינס ישובו, כשגם חאתם עבד אלחמיד כבר כשיר לפתוח בהרכב. פארליי רוסה לא מתאמן באופן סדיר וסובל מעומס וייתכן שיישאר מחוץ לסגל. סינטיהו סלליך עדיין בספק, אך מיגל ויטור צפוי להיות כשיר. כזכור, לוי קיים אסיפה השבוע בה אמר לשחקנים כי "נותרו עוד קצת יותר מחודשיים לליגה. המטרה היא להגיע לאירופה".

ועוד בהפועל ב"ש: אחרי החתמת מיגל ויטור לעונה נוספת, עליה פורסם לראשונה בספורט1, במועדון החלו בשיחות עם שחקנים אחרים. שיחה ראשונית התקיימה בנוגע לסינטיהו סלליך, שדורש חוזה לשנתיים. בבאר שבע טוענים כי פנו גם לאוהד לויטה ואנתוני וארן באמצעות סוכנם גלעד קצב, אבל טרם נרשמה התקדמות. 

לוי באימון הבכורה. ביום ראשון נגד האקסית | הפועל "מחסני השוק" באר שבע

באשר לכוכב הקבוצה שחוזהו יסתיים, עדיין אין כל חדש בנוגע למשא ומתן עם ז'וסואה. כזכור, השחקן דורש כ-300 אלף יורו לעונה, כשאלונה ברקת כבר הציעה לו חוזה לשנתיים בסכום נמוך יותר, שעל פי ההערכות נע סביב 250 אלף יורו לעונה. "המטרה היא להגיע להבנות עד סוף השבוע הבא", אמרו במועדון.

במועדון שבעי רצון מהחתמת איליי מדמון, שנחשב לשחקן עם המון פוטנציאל. "בדקות ששיחק, גם באירופה, ראינו כמה כישרון יש לו", אמרו במועדון. "אם הוא ימשיך בדרך הזאת, הוא יהפוך לשחקן משמעותי".

חוזר לכר הדשא אחרי הספק יריקה. ז'וסואה | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי