אשכנזי חזר לאימונים, שרי וטוואטחה בספק לקריית שמונה

ברק בכר ברק בכר | מאור אלקסלסי
יובל אשכנזי יובל אשכנזי | מאור אלקסלסי
צ'רון שרי צ'רון שרי | מאור אלקסלסי
טאלב טוואטחה טאלב טוואטחה | טל לוי

הקשר מתאושש מקרע וחזר לאימונים אחרי חודש. התלבטות בצוות המקצועי בנוגע למגן השמאלי והקשר ההולנדי. יפרח ונחמני זכו לחמאות וצפויים לקבל דקות נגד ק"ש (19:45 בספורט1). וגם: פיילוט בשבת לקראת חזרת הקהל

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

אנשי מכבי חיפה צפו אמש (רביעי) בקריית שמונה, מפסידה לאחת הקבוצות הגרועות העונה בליגה, בני יהודה, שלושה ימים בלבד לפני המפגש בין הקבוצות בסמי עופר (החל מ-19:45, שידור ישיר בערוץ ספורט1). המוליכה, שתגיע עם סגל חסר למשחק, מודעת לעומס הכבד על יריבתה למאבק האליפות, מכבי תל אביב. האלופה תשחק היום נגד שחטאר דונייצק במשחק הגומלין של שלב 32 הגדולות בליגה האירופית, וביום שני תפגוש את אשדוד המצוינת בבלומפילד. בכרמל מקווים להשיג שלוש נקודות בשבת ולסיים את המחזור הקרוב עם הפרש גדול יותר משתי נקודות.

קריית שמונה תגיע למשחק לאחר ארבעה משחקים בעשרה ימים, והצוות המקצועי של הירוקים עשה הכל במהלך השבוע החולף על מנת להגביר את קצב האימונים והאינטנסיביות, בכדי לשמור על הדריכות של השחקנים ברמה המקסימלית. בכר ייאלץ להתמודד עם סגל חסר, ללא מלך השערים ניקיטה רוקאביצה, שמחלים מהקורונה ופציעה בשריר התאומים, וללא דולב חזיזה, סאן מנחם ועאיד חבשי שסוחבים עונשי הרחקה מהקטטה בדרבי.

בניגוד לרוקאביצה, צ'רון שרי, שנמצא חיובי לנגיף, אינו סובל מתסמינים וצפוי לחזור מחר למתחם האימונים בכפר גלים. ההחלטה לגביו תתקבל סמוך לפתיחת המשחק. באשר לטאלב טוואטחה, המגן השמאלי החלים מפציעה אך עדיין לא נראה כשיר ב-100% לצוות המקצועי, וגם במקרה שלו, ההחלטה תתקבל בסמוך לפתיחת המשחק כשגם רז מאיר נמצא בתמונת ההרכב.

ינסה לשוב לאימונים. שרי | דני מרון

מי שצפויים לקבל דקות הם שני שחקני הנוער המבטיחים, נהוראי יפרח וסתיו נחמני, שהשתלבו במשחק נגד אום אל פאחם בגביע המדינה וזכו למחמאות מברק בכר על הדקות הטובות. בחיפה תולים תקוות גדולות בשני השחקנים הצעירים, שכיכבו מגיל קטן במחלקות הנוער של המועדון וכעת עושים את צעדיהם הראשונים בקבוצה הבוגרת.

בנושא אחר, אחרי חודש היעדרות, יובל אשכנזי מתאושש מהקרע בשריר האחורי וחזר להתאמן עם חבריו. הקשר עדיין לא עורך אימונים מלאים, וזוכה לתוכנית אימונים מיוחדת מהצוות הפיזיולוגי, אך בקבוצה מצפים לראות את הקשר חוזר לסגל כבר במשחק נגד הפועל תל אביב, או לכל המאוחר, נגד מכבי פתח תקווה.

ברק בכר, נהוראי יפרח | מאור אלקסלסי

בתוך כך, מכבי חיפה הודיעה היום על תחילתו של פיילוט לקראת חזרת הקהל. לפי הודעת המועדון, במשחק מול קרית שמונה בשבת הקרובה יערכו המועדון והאצטדיון פיילוט על העובדים ואנשי המנהלה, באמצעות מערכת מיוחדת, על מנת להיות מוכנים להכנסת קהל בצורה בטוחה, מהירה ועל פי התו הירוק.

לפי הודעת מכבי חיפה, כך המערכת תעבוד: "מקבלים לינק, מעלים צילום של תו ירוק, תעודה מזהה וסלפי (תהליך שלוקח 30 שניות). המערכת מאמתת את המסמכים שהועלה וכאשר יש אישור נשלחת הודעת סמס.
ביום המשחק, המערכת מזהה את הפנים ונכנסים בקלות! חשוב לציין כי כל הפרטים! (צילום תעודת הזהות והתו הירוק) לא נשמרים באף מאגר מידע ומשמשים לכניסה בלבד".

מנכ"ל המועדון, אסף בן דב, אמר: "אנחנו כבר מחכים ליום בו הקהל שלנו יהיה באצטדיון ויעודד את הקבוצה. אנו עושים עכשיו את כל הפעולות הנדרשות כדי שכאשר יגיע היום בו יהיה אישור, נהיה מוכנים והכניסה תהיה נוחה ככל האפשר".

אוהדי מכבי חיפה , היציע הצפוני
מצפים לשובם. אוהדי מכבי חיפה בסמי עופר | מאור אלקסלסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי