ז'וסואה: "ב"ש לא תחרותית כמו שרציתי, אבל אני בטוח שנשתפר"

כוכב הקבוצה מבירת הנגב התראיין בפורטוגל ונשאל על חייו בישראל: "אני בסדר גמור, הכל הולך לי כמו שצריך". וגם: העבודה תחת פאולו פונסקה וזהות המנצחת בגומלין בין רומא לבראגה הערב בליגה האירופית

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

אחרי שריצה עונש הרחקה של ארבעה משחקים בעקבות היריקה על אבי ריקן ממכבי תל אביב, ז'וסואה ישוב לסגל הפועל באר שבע במשחק הליגה המסקרן מול בית"ר ירושלים (ראשון ב-20:45). בינתיים, הכוכב העניק היום (חמישי) ראיון לתקשורת הפורטוגלית, בו הוא התייחס למפגש בין רומא לקבוצתו לשעבר בראגה בליגה האירופית וסיפר על גם התקופה שלו בישראל.

הקבוצה מבירת איטליה ניצחה 0:2 במשחק הראשון שנערך בפורטוגל, אולם ז'וסואה מסרב להספיד את האקסית ומאמין שהכל פתוח. "רומא יכולה להסתבך", הוא מאמין, "ברגאה חזקה, היא משחקת כדורגל טוב ולעולם לא מוותרת. היא חזקה מאוד מבחינה בתקפית, לוחמת מצוין וכל השחקנים יודעים מה עליהם לעשות במגרש. רומא גם מצוינת ואני מקווה שיהיה משחק נהדר".

ז'וסואה התייחס לפאולו פונסקה, מאמן רומא, שעבד איתו בפורטו, בבראגה ובפאסוס די פריירה: "עבדתי איתו הרבה זמן והוא אדם חשוב מאוד בקריירה שלי. אני אשמח אם הוא ינצח את בראגה. אני מאוד אוהב את פאולו ואני מקווה שהכל ילך כמו שצריך עבורו, ברומא ובכל מקום שבו הוא יהיה בעתיד".

"ז'וסואה שמח בליגת העל הישראלית", צעקה הכותרת. "אני בסדר גמור כאן, באופן אישי הכל הולך לי כמו שצריך. הקבוצה אמנם לא תחרותית כמו שרצית וקיוויתי שהיא תהיה, אבל אני בטוח שנשתפר", סיפר כשנשאל לשלומו. עוד נכתב כי זו'סואה הוא כוכב הפועל באר שבע, שאיבדה סיכוי לזכות באליפות וציינו שהוא הבקיע העונה עשרה שערים ב-25 הופעות בכל המסגרות.

ז'וסואה | אריאל שלום

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי