מחזור 24: מכבי ת"א תארח את בית"ר ירושלים ביום שני

יונתן כהן, עלי מוחמד | דני מרון

לאחר שהאלופה הודחה מאירופה, מנהלת הליגה פרסמה את שעות המחזור. המשחק המרכזי בטדי ייערך בשמונה במרץ, יומיים קודם לכן מכבי חיפה תארח את מכבי פ"ת. כמו כן פורסמו המועדים של משחקי ההשלמה מהמחזור ה-19

(גודל טקסט)

מנהלת הליגה לכדורגל פרסמה הערב (חמישי) את לוח הזמנים למחזור ה-24 לאחר שמכבי תל אביב הודחה סופית מאירופה מאבק האליפות כזכור רותח והצהובים שזכו בתואר בשנתיים האחרונות נמצאים במרחק של שתי נקודות בלבד מהמוליכה מכבי חיפה.

האלופה תארח את בית"ר ירושלים ביום שני במשחק המרכזי באצטדיון בלומפילד כאשר בסיבוב הראשון, כזכור, הקבוצות נפרדו בתיקו 0:0 במה שהיה משחקו האחרון של המאמן גאורגיוס דוניס. הצהובים-שחורים רוצים להיות בפלייאוף העליון על אף העונה הקשה שעוברת עליהם. עוד קודם לכן המוליכה מכבי חיפה תפגוש ביום שבת את מכבי פתח תקווה מהצמרת ביום שבת, והמשחק שיוציא לדרך את המחזור יהיה בין מכבי נתניה לבני יהודה ביום שבת השישה במרץ. ביום ראשון ייערכו שלושה משחקים, בין היתר, מחזיקת הגביע (היוצאת) הפועל באר שבע תארח את הפועל תל אביב של ניר קלינגר.

כמו כן, לאור מגיפת הקורונה לא מעט משחקים נדחו וכעת פורסמו התאריכים של המשחקים החסרים. בית"ר ירושלים תפגוש את בני יהודה בעוד כשבועיים (יום חמישי, 11.3), למשחק השלמה מהמחזור ה-19, שידור ישיר בערוץ ספורט1. כמו כן, הפועל קריית שמונה תשלים את משחקה מאותו המחזור נגד מכבי פתח תקווה ביום רביעי (עשרה במרץ).

לוח המשחקים:

מחזור מספר 24 בליגת העל | מנהלת הליגה

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי