מסתמן שבהפועל תל אביב לא יסכנו את אדי גוטליב

הבלם סובל מכאבים ונמצא בספק לתניה (שבת החל מ-18:30, ספורט3) ומסתמן שקלינגר יפתח עם קולו ואבו עביד, כששלמה לא מרגיש טוב וממתין לתוצאת בדיקת הקורונה. גרופר: "באים לקחת נקודות"

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

עם רצף של שישה משחקים ללא הפסד בכל המסגרות ואחרי 0:4 על הפועל אשקלון בגביע המדינה, מסע ההישרדות של הפועל תל אביב יימשך מחר (שבת), כשהאדומים יתארחו אצל מכבי נתניה למשחק קריטי בסגרת המחזור ה-22 בליגת העל (החל מ-18:30, שידור ישיר בספורט3).

האדומים אמנם נמצאים בתקופה טובה מאז הגעת שחקני הרכש, אולם הם עדיין עמוק בתחתית, במקום ה-12, כשבמאזנם מספר נקודות זהה לזה של בני יהודה ובני סכנין שניצבות מתחת לקו האדום. אחרי המשחק מול היהלומים, לאדומים מצפה משחק בית קשה מול מכבי חיפה.

"אנחנו מתרכזים אך ורק במשחק הקרוב מול מכבי נתניה. זו ליגה צפופה ויש עומס גדול של משחקים, כך שחשוב לנטרל את רעשי הרקע ולהתרכז כל פעם אך ורק במשחק הקרוב. נתניה קבוצה טובה וצפוי להיות משחק חוץ סופר קשה", אמרו הבוקר במתחם חודורב.

אדי גוטליב | אריאל שלום

הבשורה המדאיגה מגיעה מכיוונו של אדי גוטליב, הבלם הבכיר של הקבוצה, שכזכור לא שיחק במשחק הגביע נגד הפועל אשקלון. אחרי שהתאושש מפציעה ארוכה, גוטליב שוב מתלונן על כאבים בפשעה והוא נמצא בספק גדול למשחק מול נתניה. ההחלטה לגביו תתקבל רק מחר, אולם נראה שהצוות המקצועי לא יסתכן בהחמרת הפציעה.

שחקן נוסף שנמצא בספק הוא רז שלמה, שלא חש בטוב ונשלח לבדיקת קורונה. בהפועל תל אביב ממתינים לתוצאות הבדיקה של השחקן, שכזכור נמצא שלילי לפני כחודש לאחר שלא הרגיש טוב. על פי התרגולים, נראה שסיאנדה קולו ואיאד אבו עביד יפתחו במרכז ההגנה של המאמן ניר קלינגר,כשדני גרופר שנעדר מהגביע בשל צהובים אמור לשוב להרכב.

ומה קורה עם דן איינבינדר? הקשר שנפצע ברגלו מול אשקלון עדיין חש כאבים, אבל בצוות המקצועי טוענים שהפציעה לא רצינית והקשר צפוי להמשיך להוביל את מרכז המגרש של הפועל תל אביב. לעומת זאת, עמנואל בואטנג שמתאושש מווירוס בבטן עשוי לרדת לספסל, כשעל המשבצת שלו מתחרים שי אייזן ושי אליאס.

דן איינבינדר | דני מרון

עוזר המאמן סלים טועמה אמר לקראת המשחק: "אחרי שעברנו שלב בגביע, אנחנו חוזרים לליגה ולקרב האמיתי שלנו. השחקנים מוכנים ודרוכים. הכנו אותם כמו שצריך ואני מקווה שננצח את המשחק ונמשיך הלאה".

גרופר הוסיף: "אני שמח שעברנו שלב בגביע, זה היה חשוב מאוד, גם למורל. עכשיו הראש שלנו בליגה, במשחק שהוא משחק עונה ומשחק קשה. נגיע מוכנים, אנחנו ידועים מה אנחנו רוצים מעצמנו ואנחנו באים לקחת נקודות" .

הרכבב משוער, הפועל תל אביב: ארנסטס שטקוס, בן ביטון, סיאנדה קולו, איאד אבו עביד, דני גרופור (דורון ליידנר), דן איינבינדר, שי אליאס (שי אייזן), עומרי אלטמן, לידור כהן, אושר דוידה, שלומי אזולאי.

דני גרופר | אריאל שלום

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי