דריכות שיא בהפועל חיפה: "משחק על יותר משש נקודות"

כשהיא במרחק של ארבע נקודות מהמקום השישי וחמש נקודות מהקו האדום, הקבוצה של חיים סילבס תתארח אצל בני סכנין: "המשחק הזה יכול להכריע את גורל העונה", אמר אחד השחקנים. משפתי יפתח?

קבוצות: הפועל חיפה
(גודל טקסט)

דריכות שיא בהפועל חיפה, שתתארח מחר (שבת) אצל בני סכנין באצטדיון דוחא (החל מ-14:45, שידור ישיר בספורט1) בידיעה שכל תוצאה פרט לניצחון עלולה לחסל את הסיכויים שלה להעפיל לפלייאוף העליון ולסבך אותה בקרבות תחתית. חמישה מחזורים לסיום העונה הסדירה, הקבוצה של חיים סילבס מדורגת תשיעית, כשבמאזנה ארבע נקודות פחות מאשר למכבי פ"ת השישית.

בתחילת העונה הצהירו בהפועל חיפה כי השאיפות הן להעפיל לפלייאוף העליון ולהגיע רחוק ככל הניתן בגביע המדינה. אחרי שהקבוצה העפילה לשמינית הגמר בתום דרמת ענק בבלומפילד מול בני יהודה, בקבוצה ינסו לשמור גם את המטרה הראשונה בחיים ולשם כך הם יצטרכו לנצח בחוץ את האחרונה בטבלה, שזקוקה גם היא לנקודות כמו אוויר לנשימה ותבוא להילחם על חייה.

למרות הרצון הגדול להשתלב בפלייאוף העליון, בקבוצה מבינים כי התחתית קרובה מתמיד, כשרק חמש נקודות מפרידות בין הפועל חיפה לבין בני סכנין. "זה משחק על יותר משש נקודות, כזה שיכול להכריע לאיזה כיוון העונה הזו תלך", אמר הבוקר שחקן בהפועל חיפה והוסיף: "שום תירוץ לא יתקבל בהבנה, נעלה בטירוף וניתן יותר ממאה אחוז".

שחקני הפועל חיפה חוגגים | קובי אליהו

הפועל חיפה תגיע לדוחא ללא ניסו קפילוטו המורחק ומיקי סירושטיין הפצוע, שצפוי להיעדר מהמגרשים כחודש. המאמן חיים סילבס מתלבט לגבי זהות הבלם שיפתח לצד בן והבה, כשמי שמתחרים על המקום הם לירדן סרדל וגיא משפתי שחזרו רק אתמול לאימונים וזאת לאחר שהחלימו מקורונה. בחלק ההתקפי נראה שקייס גאנם יועדף על פני אלון תורג'מן ויפתח לצד וויליאם אגאדה שנמצא בכושר טוב. עדן בן בסט סיים לרצות את עונש ההרחק המדרבי וישוב לסגל.

הרכב משוער, הפועל חיפה: רן קדוש, דור מלול, בן והבה, גיא משפתי (לירן סרדל), יהב גורפינקל, רוסלן ברסקי, תומר אלטמן, עידו שחר, חנן ממן, קייס גאנם, וויליאם אגאדה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי