בני יהודה בסגל חסר מול מכבי פ"ת, אבוקסיס לא יבצע שינויים

שחקני בני יהודה חוגגים | אודי ציטיאט

הכתומים יארחו את המלאבסים ללא המאומתים לקורונה וללא ליואיץ', בצ'יראי וגדיר. זריהן בספק אך אמור להיכלל בסגל. המאמן יישאר עם ה-11 שגברו על ק"ש: "לא נשתמש בפצועים ובמאומתים לקורונה כתירוץ"

קבוצות: בני יהודה
(גודל טקסט)

בני יהודה שמה ביום רביעי האחרון מאחוריה תקופה קשה, כאשר גברה 0:1 בשיניים על קריית שמונה וקטעה רצף נוראי של 11 משחקי ליגה רצופים ללא ניצחון. כבר מחר (שבת) הכתומים יצטרכו שוב לאגור כוחות מחודשים ולנסות לחבר ניצחון שני ברציפות, כאשר יארחו ב-18:00 באצטדיון בלומפילד את מכבי פתח תקווה. אגב, גם המלאבסים מתמודדים עם לו"ז צפוף במיוחד אחרי שברביעי האחרון נכנעו לבית"ר ירושלים.

למרות עומס המשחקים, יוסי אבוקסיס לא מתכננן שינויים בהרכב שניצח את ק"ש במחזור האחרון. כמו כן, המאמן צריך להתמודד עם כמות חיסורים לא פשוטה. מלבד שלושת המאומתים לקורונה, ג'ורג' פוצ'יבה, פאדי נג'אר ופדרו קמפוס, ישנם גם מספר שחקנים פצועים – מתיאה ליואיץ' ומוחמד גדיר. ניב זריהן נמצא בספק אך אמור להיכלל בסגל. פאטוס בצ'יראי עדיין לא זמין.

על כן, עמית גלזר הצעיר ימשיך במרכז ההגנה לצד דן מורי ואליסון דוס סנטוס. רז נחמיאס ישחק כמגן שמאלי, בזמן שבהתקפה ישתפו פעולה עמית זנטי, אלמוג בוזגלו ורועי בן שמעון. ניצחון מחר יוציא את בני יהודה באמת לדרך חדשה, וגם יעלה אותה אל מעל הקו האדום.

ניב זריהן | אריאל שלום

אבוקסיס אמר לקראת ההתמודדות: "אנחנו מגיעים למשחק אחרי שלושה ימים של מאמץ אדיר במשחק מול הפועל קריית שמונה, כאשר השחקנים באמת נתנו את הכל. כמובן שיש לנו מספר פצועים ומספר שחקנים שמאומתים לקורונה, אבל זה מצב נתון ובטח שלא נשתמש בדברים האלה כתירוצים. גם במשחק האחרון היו חסרים לנו לא מעט שחקנים. בדיוק כמו במשחק נגד קריית שמונה, גם מחר נצטרך לעשות את הכל ולתת את כל מה שיש לנו, באותה הנחישות ובאותה המוטיבציה נעשה הכל להשיג עוד נקודות על מנת להיחלץ מהתחתית".

בשבוע הבא פוצ'יבה, נג'אר וקמפוס צפויים לחזור לעניינים וייתכן כי ייכללו בסגל לקרב התחתית מול הפועל חדרה ביום שלישי. לגבי בצ'יראי, כרגע לא נראה שהחלוץ המונטנגרי ייקח חלק בהתמודדות מול החדרתים, דבר שעשוי להביא לכך שהבכורה שלו תיערך בשבת הבאה דווקא מול הקבוצה שהביאה אותו לישראל – מכבי נתניה.

יוסי אבוקסיס | אודי ציטיאט

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי