אלמוג כהן ייעדר בנתניה, אטוולד: "הפועל ת"א התחזקה משמעותית"

ריימונד אטוולד | ברני ארדוב

קפטן היהלומים ייעדר מהמפגש (שבת, החל מ-18:30 בספורט3), המאמן דיבר על יריבתו במחזור הקרוב וגם בחודש הבא בשמינית גמר הגביע: "זה יהיה שונה לגמרי מהמשחק הקודם מולם". עזרא וגורי יפתחו בהרכב

קבוצות: מכבי נתניה
(גודל טקסט)

כשהיא במומנטום מצוין ונמצאת בעמדה טובה להעפיל לפלייאוף העליון, מכבי נתניה תארח מחר את הפועל תל אביב (שבת, החל מ-18:30 בשידור ישיר בספורט3), למפגש אחד מבין שניים תוך חודש (השני יתקיים בשמינית גמר גביע המדינה באמצע מרץ).

היהלומים יגיעו למשחק ללא לאמק בנדה הפצוע בקרסול, הקפטן אלמוג כהן שפצוע בשריר האחורי ולמרות שהתאמן בקבוצה לא צפויים לסכנו ואת המשחק יחמיץ גם בן אז'ובל שעבר ניתוח בקרסול וייעדר כחודשיים.
 
"מהניסיון של השנים האחרונות, נזדקק לכמות נקודות בין 34 ל-40", התייחס המאמן ריימונד אטוולד לקצב צבירת הנקודות שיספיק לקבוצתו לסיים בין שש הראשונות בתום העונה הסדירה.

על היריבה, מולה סיימה נתניה ב-0:0 בדצמבר, אמר אטוולד: "הגרלת הגביע הביאה אותנו למפגש נוסף מולם. אנו מתייחסים לכל משחק כאילו הוא גמר גביע. אנחנו רוצים לנצח בכל המשחקים, אך גם הפועל תל אביב רוצה. במיוחד לאחר ההתחזקות המהותית שלהם בינואר, יהיה משחק שונה לגמרי מהמשחק הקודם מולם – הם יחפשו דרך מוצא מאזור הסכנה ואנחנו נרצה לשמור על המיקום שלנו בפלייאוף העליון. כל משחק עומד בפני עצמו".

ה-0:0 בבלומפילד בין הפועל ת"א לנתניה בדצמבר האחרון | ברני ארדוב

הפציעות של אז'ובל, כהן ובנדה: "הפציעה של בן חמורה, והוא ייעדר זמן מה. מזל רע? אני לא חושב שזה קשור למזל, אלא לתיקול מאוד חריף שביצעו עליו. מקווים שבנדה יחזור לאימונים בקרוב. כך גם עם אלמוג כהן. שתי הפציעות שונות ויש להן צפי החלמה שונה. בוא נקווה שנצליח להחזיר את כולם לפעילות במהרה".

מבחינה מקצועית, אטוולד צפוי לתת את המקום בחלק ההתקפי לחן עזרא, כאשר גם פרננד גורי שנמצא בכושר טוב יפתח. בחלק האחורי המאמן מתלבט בין דולב אזולאי לקליאן ואן דר קאפ, אך נראה שהראשון, שכבר היה בדרך החוצה בינואר, נשאר ומרשים לאחרונה ביכולתו, יפתח.

הרכב משוער: דני עמוס, כארם ג'אבר, שיר צדק, דולב אזולאי (קליאן ואן דר קאפ), זלאטן שחוביץ', עומרי גנדלמן, אביב אברהם, גבי קניקובסקי, אבובקר דומבייה, חן עזרא, פרננד גורי.

אטוולד. לא טוען למזל רע | ברני ארדוב

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי