סילבס: "ממן הוא השחקן הטוב בארץ". אביטן: "השחקנים איתי"

חנן ממן חוגג | מאור אלקסלסי

מאמן הפועל חיפה נפעם מהיכולת של הקשר וכאב את פסילת השער במספרת: "הוא משפיע עלינו מאוד וקיבל את הפרס בחזרה". הכובש: "צריך ללכת עם היופי בכדורגל". בסכנין יחליטו ביממה הקרובה האם המאמן יוחלף

(גודל טקסט)

הפועל חיפה ניצחה הערב (שבת) 0:1 את בני סכנין והשיגה נקודות חשובות מאוד שהשאירו את חלום הפלייאוף העליון בחיים. עבור הקבוצה של ניסו אביטן, מנגד, מדובר בהופעה מאכזבת שכן היא לא הצליחה ליצור המשכיות אחרי הניצחון הנהדר על הפועל חדרה ונותרה במקום האחרון בטבלה עם החרב על הצוואר. הנהלת סכנין תתכנס ביממה הקרובה ותחליט על עתיד המאמן. ובחזרה לקבוצה המרוצה מהערב – חנן ממן היה זה שניצח את המשחק בדקה ה-67 כאשר רגע לפני ההפסקה שער אדיר שלו במספרת נפסל.

צפו בתגובות:

חיים סילבס נשאל על כך שהתגבר על הקשיים: "כן, ידענו שזה יהיה קשה למרות שבמרבית שלבי המשחק מלבד הרבע השעה האחרונה היינו טובים יותר, יצרנו יותר מצבים והיינו סבלניים. אני שמח שהצלחנו לשמור על שער נקי, זה המתכונת כדי לנצח בכל המשחקים הלאה גם. אני חושב שיש לנו קבוצה טובה ומאוד מצטער על השער שנפסל כי הוא אחד היפים. פגענו בקורה, אני לא זוכר מצב של סכנין. אני מאוד-מאוד מרוצה לנצח סוף סוף רק 0:1.

שער העונה שנפסל והיכולת של חנן ממן: "אמרתי את זה ואגיד את זה שוב – אני חושב שחנן הוא השחקן הכי טוב בארץ, הוא מביא את זה אצלינו בגדול ומשפיע מאוד על המשחק גם באסתטיקה, מספרים, פסיכולוגית. הוא קיבל את הפרס שלו בחזרה אמנם קצת פחות יפה מהמספרת אבל הביא את שלוש הנקודות. כולם כאן בעבודה קשה מאוד ומורטת עצבים הביאו את הנקודות ואנו עם הפנים קדימה". הקשר הגיע לשבעה שערים העונה.

חיים סילבס | מאור אלקסלסי

האם היה לחוץ מהפסד אפשרי: "אני מאמן כדורגל, מחשבות לחוצות זה מה שנקרא כמו 'שלום-שלום'. היינו ממוקדים במה שצריך לעשות במשחק, גם אני וגם הצוות וגם יואב כץ שתרם בשיחות שלו מחו"ל וחיזק את השחקנים מנטלית ושמר אותם בפוקוס. כל משחק יהיה קריטי גם בליגה וגם בגביע ונצטרך להתמודד עם הלחצים כדי להוכיח את עצמנו. נצטרך להוציא תוצאות טובות יותר ממה שהוצאנו היום".

ממן על השער שנפסל: "האמת שכואב מאוד, אני חושב בדברים כאלה צריך ללכת עם היופי של הכדורגל. היה צריך לאשר את השער. אני שמח שבסופו של דבר כן כבשתי וכן ניצחנו וזה הכי חשוב".

האם הוא הכי טוב בארץ: "אני לא מעיד על עצמי אף פעם ואני רוצה להחזיר בכל רגע שאני על המגרש – לקהל שבבית, לבעלים, לחברים שלי ולמאמן. זו המחויבות שלי. אני שמח שהמאמן שלי חושב ככה".

"אני חושב שאנחנו קצת נספחים. אנחנו מסתכלים למעלה ואז מקבלים מכה ושוב מסתכלים על התחתית. עלינו להתרכז יותר בלאגור נקודות ולהיזהר לא להיגרר למאבקי התחתית. אם בסופו של דבר נשתחל לפלייאוף העליון נשמח מאוד".

ממן כובש במספרת. חבל שהשער נפסך | מאור אלקסלסי

מן העבר השני, ניסו אביטן ספג הקנטות מאוהדי בני סכנין לאחר ההפסד. "לך הביתה, אין לך מה לעשות פה" המאמן אמר: "זה אף פעם לא נעים ומצד שני מה שיותר כואב זו התוצאה. באנו מוכנים והתחלנו בסדר גמור, קצת איבדנו אותו ואז דעכנו ברמת היכולת. הבעיה שלנו ידועה, אנחנו מתקשים לצבור נקודות בבית ומאבדים נקודות יקרות. בחוץ אנחנו בסדר ואנחנו משלמים מחיר. אני חושב שדקה או שתיים אחרי אי אפשר להסביר כלום (ליו"ר מוחמד אבו יונס), ננתח את הדברים מקצועית ונמשיך קדימה, כבר ביום חמישי יש משחק קשה בטדי, הליגה לא מחכה לאף אחד".

אוהדי בני סכנין קיללו את המאמן ניסו אביטן בסיום ההפסד מול הפועל חיפה. "לך הביתה. אין לך מה לעשות פה.." צעקו האוהדים למאמן. הנהלת הקבוצה תתכנס ביממה הקרובה ותחליט על עתידו של המאמן

האם ימשיך: "אני חושב שהם רואים מה אנחנו עושים באימונים והתחושה הטובה בחדר ההלבשה, השחקנים איתי לפי מה שאני מרגיש למרות התוצאות המאכזבות בבית. יש כאן קבוצה שיכולה להוציא הרבה יותר. אני לא מתעסק בהאם יפטרו אותי או לא, אני פה ומחויב למועדון במאה אחוז ואעשה את העבודה הכי טוב שאני יכול".

על השיפוט: "אני לא חושב שמתפקידי לבקר עכשיו את השופטים, כולנו אמוציונליים שניה לפני המשחק. אני חושב שהיו פה כמה דברים גבוליים שקשה לי איתם, לי יש רק טייק אחד. לדעתי הייתה נגיעת יד ברורה של השוער (רן קדוש) אבל אנחנו מכבדים את ההחלטה".

ניסו אביטן | מאור אלקסלסי

איסמעיל ריאן ניסה להסביר מה לא עבד: "אני לא יודע, אני חושב שאנחנו לא מודעים למצב בו אנחנו נמצאים. אנחנו מאבדים נקודות יקרות נגד קבוצות התחתית, היינו צריכים להכניס את הפועל חיפה לצרות של התחתית. עלינו להיות חזקים, להרים את עצמנו ולעבוד יותר קשה. כל משחק עד סוף העונה הוא מלחמת עולם".

על ההחלטה שלו להגיע לקבוצה כשהיא במצב קשה: "אני לא לחוץ בגלל הציפיות, המקום הזה יקר לליבי, באזתי לפה כדי לעזור לקבוצה ואעשה הכל כדי שנישאר בליגה, אני שלם עם ההחלטה שלי, אך זה תלוי בכל המערכת. מאבקי תחתית הם מלחמת עולם עד לסוף העונה. עלינו להיות ביחד ואני בטוח שנישאר".

האם ניסו צריך להמשיך: "זה לא התפקיד שלי כדי להחליט, כולנו כקבוצה לא נראים טוב, עלינו להיות ביחד ואנחנו לא יכולים להמשיך לאבד נקודות בבית. קבוצה שרוצה להישאר בליגה חייבת לקחת נקודות בבית. יש עוד הרבה משחקים ואני מאמין שנעשה את זה".

מחמוד קנדיל | מאור אלקסלסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי