טועמה: "ככה זה הלחץ של תחתית". אטוולד: "נלחצנו בגלל הטבלה"

דן איינבינדר, ניר קלינגר, שחקני הפועל תל אביב | ברני ארדוב

עוזר מאמן הפועל ת"א שמח על הניצחון ולא מתנצל על היכולת: "במחצית הראשונה שיחקנו כדורגל מצוין ויכולנו להבקיע עוד. הנסיגה בהמשך? זה בטח לא מכוון, הספסל היה קצר". מאמן נתניה: "היינו נאיבים, עלינו להבקיע"

(גודל טקסט)

הפועל תל אביב גברה 0:1 על מכבי נתניה הערב (שבת) במשחק בו התהפך המומנטום לא מעט. האדומים השתלטו על המשחק אחרי שנהנו משער עצמי של זלאטן שחוביץ' בדקה ה-30 והיו יכולים להבקיע שערים נוספים וברבע השעה האחרונה הקבוצה של ריימונד אטוולד הפעילה בליץ על השער של ארנסטס שטקוס. למרות זאת, האדומים השלימו משחק שביעי ברציפות ללא הפסד.

צפו בתגובות:

עוזר המאמן סלים טועמה ניגש לעמדת הראיונות במקומו של ניר קלינגר שנמצא באבל על קרוב משפחה שנפטר מקורונה. טועמה אמר: "אני חושב שבמחצית הראשונה שיחקנו כדורגל מצוין ויכולנו להבקיע עוד שני שערים אבל לא הצלחנו, במחצית השנייה פתחנו בצורה פחות טובה והלכנו אחורה. אין מה לעשות, ככה זה לחץ של תחתית, רוצים להילחם ולקחת את הנקודות. אני שמח בשביל החבר'ה שנתנו מלחמה גדולה פה היום והשגנו את שלוש הנקודות.

הנסיגה בדקה ה-60: "שום דבר לא מכוון, אנחנו משחקים כדורגל טוב בתקופה האחרונה אבל כפי שאתם רואים קיבלנו סטירה עם מקרי הקורונה אצל כמה שחקנים והספסל היה קצר, ניסינו למשוך את שחקני ההרכב כמה שיותר זמן כדי שיהיה לנו ניסיון מצדם. לקראת הסוף עשינו חילופים וגם מי שנכנס נתן הכל והצלחנו לנצח".

עומרי אלטמן, בן ביטון, אושר דוידה | ברני ארדוב

על המשחקים הקשים עד סיום העונה הסדירה נגד קבוצות הצמרת: "מתכוננים כמו לכל משחק, נכון שאנחנו בתחתית אבל אנחנו משחקים כדורגל יפה, יש לנו שחקנים שהצטרפו בינואר ותורמים מהניסיון שלהם. אנחנו באים דרוכים לכל משחק וזה לא משנה אם היריבה היא קבוצה גדולה או קטנה. אנחנו באים לשחק את הכדורגל שלנו ואני מאמין שתראו את זה וניקח נקודות".

בצד המפסיד, ריימונס אטוולד אמר: "אני חושב שבחצי השני שיחקנו איך שיכולנו. בחצי הראשון היינו לחוצים, אני לא יודע למה. הלחץ על הקבוצה להישאר בפלייאוף העליון או שאני לא יודע מה. אני חושב שהיינו נאיביים מול השער וזה לא היה מספיק"

החילופים של שחקני ההגנה: "קיליאן (ואן דר קאפ) זה שחקן שיכול ליצור מצבים ולתקוף ולכן הכנסתי אותו. הייתי צריך גול. זה לא קשור לדולב (אזולאי), זה פשוט סגנון משחק אחר שהיית צריך. אני חושב שיש לי סגל טוב. יש לנו מספיק אומץ לשחק ואנחנו יודעים שאנחנו יכולים לשחק טוב. הפועל ת"א הצליחה להלחיץ אותנו במשחק, אבל היו לנו מספיק מצבים לחזור למשחק וגם לנצח, אולם אנחנו צריכים להבקיע את השערים האלו. אני מקווה שבמשחק הבא נשחק כמו במחצית השנייה ושלשחקנים שלי יהיה מספיק אומץ בשביל זה".

ריימונד אטוולד | ברני ארדוב

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי