שביעות רצון בהפועל תל אביב, גוטליב בספק למכבי חיפה

במועדון סופרים כבר שבעה משחקים ללא הפסד אחרי ה-0:1 על נתניה ולא מתרגשים מהיכולת: "זוכרים את התוצאה הסופית". עדיין לא ברור האם הבלם ישחק מול הירוקים ברביעי. כל בדיקות הקורונה חזרו שליליות

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

הפועל תל אביב החדשה, הקבוצה אשר בנה ניר קלינגר בחלון ההעברות האחרון, ממשיכה להתחבר. אתמול (שבת) הקבוצה רשמה משחק ליגה שביעי ברציפות ללא הפסד, כאשר רשמה ניצחון חוץ יקר על מכבי נתניה עם 0:1, אשר נתן לא מעט אוויר לנשימה במתחם חודורוב והפער מהקו האדום גדל לשלוש נקודות.

בסיום נרשמה חגיגה ענקית בחדר ההלבשה האדום, והשירה האדירה נשמעה היטב במסדרון שמחוץ לחדרי ההלבשה. שחקן בקבוצה אמר: "כל משחק הוא כמו גמר גביע. זוכרים את הניצחון, את התוצאה הסופית. הדרך הפעם לא תיזכר. נכון שלא שיחקנו טוב במחצית השנייה, אבל זה היה בגלל הרצון לנצח. נשפר את היכולת ההתקפית".

הפועל ת"א נאלצה לשחק אתמול ללא ארבעת השחקנים שאובחנו כחיוביים לנגיף הקורונה (אופק ביטון, שי אייזן, עמנואל בואטנג ורז שלמה), והקבוצה החליטה לא ליצור דרמה ולהמשיך כרגיל. כמובן שהארבעה לא יוכלו לקחת חלק גם במשחק ביום רביעי מול מכבי חיפה בבלומפילד ומנהלת הליגה דרשה מהפועל תל אביב לקיים בדיקות קורונה נוספות לשחקנים ולאנשי הצוות המקצועי ואלו נערכו בצהריים, וכל הבדיקות חזרו שליליות.

שחקני הפועל תל אביב חוגגים | ברני ארדוב

בן ביטון, שבישל את השער, אמר בסיום: "ניצחון סופר חשוב שהושג בכדורגל לא גדול. זה ניצחון של גברים על המגרש". המגן הימני התכוון בין השאר לדן איינבינדר, אשר עלה לשחק עם כאבים בירך. הקשר סרב להתחלף למרות פציעה נוספת ברגלו ושימש כמודל לחבריו על כר הדשא.

מלבד איינבינדר, גם שי אליאס קיבל מחמאות אחרי שהוקפץ להרכב עקבות היעדרותו של בואטנג. כמוהו גם סיאנדה קולו, שממשיך להשתפר ממשחק למשחק, וכמובן ארנסטס שטקוס, שעמד בהצלחה מול הניסיונות הרבים של מכבי נתניה במחצית השנייה.

הצוות הרפואי והמקצועי החליט לאפשר לאדי גוטליב מנוחה נוספת, והבלם נותר מחוץ לסגל. הוא עדיין נמצא בספק למכבי חיפה, ועשוי לחזור למשחק שלאחר מכן – מול הפועל באר שבע באצטדיון טוטו-טרנר ביום ראשון הבא.

בן ביטון, דן איינבינדר | ברני ארדוב

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי