יואב כץ השתפך על לירן סרדל: "הוא היה מדהים"

הבעלים שיבח את הקשר, שנאלץ לשחק כבלם ב-0:1 על בני סכנין: "מגיע קרדיט גדול במיוחד לו ולווהבה". השחקן צמו סיפר: "ניסיתי לעבוד בבית בזמן הבידוד". סירושטיין ינותח בשלישי, תקווה שאראל יהיה כשיר למכבי ת"א

קבוצות: הפועל חיפה
(גודל טקסט)

אחרי שלושה משחקים ללא ניצחון, אנחת רווחה גדולה נרשמה בהפועל חיפה אתמול (שבת) בתום ה-0:1 על בני סכנין בדוחא. במועדון דיברו על חשיבות המשחק גם כדי להישאר במאבק על הפלייאוף העליון, וגם כדי לא להיגרר למאבקי התחתית. "זה היה משחק שהחזיר אותנו לפלייאוף העליון", אמרו בקבוצה.

גם הבעלים, יואב כץ, אהב את מה שראה: "אני מרוצה מהמשחק למרות שפסלו לנו שער חוקי. היינו מצוינים וחלק מהבעיטות עוד פגעו בקורה. מגיע קרדיט גדול למאמן חיים סילבס שהכין את הקבוצה, ובמיוחד לבלמים בן והבה ולירן סרדל, שבפעם הראשונה שיחק בעמדה הזו. הוא היה מדהים. אני מרוצה גם מרוח ההקרבה של הקבוצה, השחקנים לא ויתרו והיו מלוכדים עד הסיום".

כאמור סרדל היה מהמצטיינים וסיפר לאחר הניצחון: "הייתי בבית בבידוד למרות שלא הרגשתי סימפטומים ועבדתי בכדי להגיע בכושר מקסימלי. התפקוד כבלם? ידעתי שיש חוסר בהגנה ואני שמח שזה עבד. זה היה משחק מאוד קריטי להמשך העונה וידענו שהפסד היה מסבך אותנו. הניצחון מרים אותנו מעל המים".

בינתיים, בהפועל חיפה מקווים כי לקראת המשחק מול מכבי תל אביב ביום חמישי (20:30, שידור ישיר בספורט4) תקבל הקבוצה בחזרה את גל אראל שהחלים מקורונה וריצה עונש של שני משחקים זכר לאירועי הדרבי. לניסו קפילוטו יש עוד משחק אחד עד שישלים את עונש הרחקתו והוא יחמיץ את המפגש מול הצהובים, כמו גם מיקי סירושטיין, אשר ינותח ביום שלישי. הבלם, כידוע, סובל מקרע במיניסקוס.

מיקי סירושטיין | מאור אלקסלסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי