שחקנים במכבי נתניה: "המשחק נגד מכבי פ"ת הוא על החיים שלנו"

במועדון התאכזבו מההפסד 1:0 להפועל ת"א, אך הודו: "היה משחק משעמם". בקבוצה כועסים על פפיר שלטענתם התעלם מפנדל ברור: "שיפוט חלש". וגם: דריכות שיא לקראת המפגש ברביעי, מאמצים להכשיר את כהן. דומבייה ייבדק

קבוצות: מכבי נתניה
(גודל טקסט)

אכזבה גדולה במכבי נתניה לאחר ההפסד 1:0 להפועל תל אביב, שיכול היה לקרב את הקבוצה צעד קדימה במאבק על הכניסה לפלייאוף העליון בתום העונה הסדירה. הקבוצה של ריימונד אטוולד הציגה משחק לא משכנע בלשון המעטה, כשבסיום נכנעה לשער עצמי של המגן השמאלי שלה, זלאטן שחוביץ'.

"אם לומר את האמת, היה משחק משעמם", אמרו אתמול בנתניה, "הפועל תל אביב פשוט עקצה פעם אחת וניצחה". בקבוצה גם באו בטענות לשופט ארז פפיר, שהתעלם לטענתם מעבירה ברחבה על קוואן פרייטר וגם אחרי שהלך לעמדת ה-VAR בהמלצת שופט המסך לירן ליאני, לא השתכנע: "היה פנדל, בכלל היה שיפוט חלש מאוד במשחק הזה", ביקרו בקרב היהלומים.

לאחר ההפסד, בנתניה יודעים כי הסיכויים לתפוס את המקום בין שש הראשונות ירדו במעט וכבר מכוונים למשחק ביום רביעי מול מכבי פ"ת: "משחק על החיים שלנו", אמרו שחקנים בקבוצה.

פפיר. טענות מצד אנשי מכבי נתניה | ברני ארדוב

"אני חושב שלא הצלחנו לנצל את המצבים שהגענו אליהם. זה קשה, אין מה לעשות, אבל נצטרך לשפר את זה", אמר לאחר המשחק הקשר גבי קניקובסקי. "יש לנו משחק ברביעי על הפלייאוף, יש לנו דרך וכיוון והכול יהיה בסדר".

אבובקר דומבייה נפגע בקרסולו במהלך המשחק ונאלץ לנטוש אותו, אלא שבסיום הוא הרגיע מעט את אנשי המועדון שהצליח ללכת בכוחות עצמו לחדר ההלבשה. בכל אופן הוא צפוי להיבדק היום ובנתניה מקווים כי יהיה כשיר לרביעי.

מי שעוד עשוי להיות כשיר ליום רביעי הוא הקפטן אלמוג כהן, שינסה להגביר השבוע את קצב האימונים ובנתניה שומרים על אופטימיות זהירה ומקווים כי יהיה כשיר להתמודדות החשובה.

קניקובסקי. "הכל יהיה בסדר" | ברני ארדוב

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי