בית"ר על לוי: "על המגרש שוכחים הכל". אוקמפוס במבחן

המגן יפתח מול מאמנו לשעבר ("לא נחזיק זר שלא ברמה מעל הקבוצה"), דראפיץ' וברדה יערכו שני שינויים בהרכב. מוחמד הבהיר: אשחק למרות הכאבים. אולסק בסגל

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

הספירה לאחור החלה: שישה משחקים נותרו לבית"ר ירושלים עד סיום העונה הסדירה, כשהערב היא תתארח אצל הפועל באר שבע ורוני לוי (ראשון, 20:45).

בבית"ר ירושלים יודעים כמה המשחק הזה הוא קריטי. הקבוצה מפגרת בשלוש נקודות אחרי מכבי נתניה שבמקום השישי, כשבמאזנה שני משחקים פחות. גם קריית שמונה והפועל חיפה שממוקמות מעליה נלחמות איתה על מקום בפלייאוף וניצחון הערב יגדיל משמעותית את הסיכויים להעפיל לשישייה הראשונה.

"גם אם לא ננצח שום דבר לא גמור, אבל לכולם ברורה המשמעות של ניצחון הערב. יש לנו משחק חסר מול רוב הצמרת, נתקרב משמעותית לפלייאוף", אמרו בבית"ר, שם יודעים כי כל הישג אחר יהווה כישלון ענק ביחס לציפיות בתחילת העונה ובעיקר לאחר פיטורי רוני לוי שכאמור יערוך בכורה הערב בב"ש.

לוי חוגג עם שחקניו בתחילת העונה. היום הוא נגדם | דני מרון

דראפיץ' וברדה מכירים היטב את לוי. הראשון עבד תחתיו במכבי חיפה, אבל זה אינו המפגש הראשון ביניהם. "מה שרוני עבר כאן ידוע לכולם, אבל על המגרש שוכחים הכל", אמרו בבית"ר. לקראת המפגש, דראפיץ' וברדה מתכננים שני שינויים בהרכב. אור זהבי את אוראל דגני, שיעבור היום בדיקה מקיפה מחשש לקרע שיגרום לו להיעדרות ארוכה. גם טל בן חיים ייעדר מהמשחק בשל פציעה ולכן לצד אופיר קריאף יפתח זהבי.

הבשורה הטובה מגיעה מכיוונו של ניקו אולסק שייכלל בסגל. שי קונסטנטין יישב על הספסל ומי שיקבל שוב הזדמנות הוא המגן סנטיאגו אוקמפוס. "הוא רק בן 18, אבל יש ממנו ציפיות. לא נחזיק זר אם הוא לא ברמה אחת מעל הקבוצה", אמרו בבית"ר כשהמגן מפרגוואי הגיע. כעת, לאחר שלאחרונה נרשמה אכזבה מיכולתו, הוא יקבל הזדמנות נוספת להוכיח שהוא מסוגל להישאר בקבוצה בעונה הבאה. אם לא יחול שיפור משמעותי, הוא יושאל. 

מוחמד אבו פאני , סנטיאגו אוקמפוס |

גם תמיר עדי מחוץ לסגל הערב ואילו מיכאל אוחנה יפתח על הספסל. מתאוסיניו וחלאופילו פלייטר, שמאכזב לאחרונה וירד לספסל, שוב יישאר מחוץ ל-11. לעומתם, עלי מוחמד ישחק למרות שהוא סובל מכאבים. "לא ייאמן מה עובר עליו. הוא משתולל מכאבים, מגיע לאימון ואומר שישחק למרות הכאב. הלוואי שכל השחקנים היו כאלה", אמרו במועדון על הקשר.

הרכב משוער: איתמר ניצן; סנטיאגו אוקמפוס, אור זהבי, אופיר קריאף, אורן ביטון; עלי מוחמד, אביאל זרגרי, עידן ורד, מרקו ינקוביץ', אלירן עטר; ירדן שועה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי