חשש בב"ש: תוצאות חריגות בבדיקות הדם של קבהא

מרואן קבהא | דני מרון

לספורט1 נודע שהקשר לא יהיה בסגל לבית"ר ירושלים לאחר שלא חש בטוב, לא ישחק גם מול קריית שמונה ובספק להפועל ת"א. יעבור בדיקות בסורוקה, גם בניסיון לבדוק אם יש קשר לפציעות האחרונות

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

קשר הפועל באר שבע, מרואן קבהא, לא ייכלל הערב בסגל נגד בית"ר ירושלים (ראשון, 20:45) לאחר שלא חש בטוב, אלא שתוצאות בדיקות הדם שהגיעו בסוף השבוע מעלות ממצאים חריגים.

ביום חמישי, כך מתברר, קיבל קבהא את תוצאות בדיקות הדם, אלא שבמועדון הבחינו בתוצאה חריגה. בעקבות כך, קבהא נשלח לסדרת בדיקות נוספות בסורוקה והממצאים לא יאפשרו לו ליטול חלק במשחק הערב. כעת, במועדון החליטו לערוך לשחקן בדיקות נוספות לפני שיוחלט כדי להמשיך את הטיפול ולא ברור מתי יחזור. 

בכל מקרה, השחקן קיבל הוראה לנוח ולא ישחק גם ביום רביעי מול הפועל קריית שמונה, כשעדיין לא בטוח שישחק גם נגד הפועל תל אביב ביום ראשון הבא. קבהא ביקש לשחק הערב למרות התוצאות, אך במועדון לא אפשרו לו להגיע לאימון המסכם. כמו כן, נבדקת אפשרות שחלק מהפציעות האחרונות שעבר קשורות לתוצאות הבדיקה.

במועדון אישרו את הפרסום בספורט1 ומסרו בתגובה: "מרואן קבהא יעדר מסגל הקבוצה הערב בשל גילוי אנמיה (מחסור בדם). השחקן ימשיך בבירור וטיפול עם הצוות הרפואי של המועדון".

מרואן קבהא | דני מרון

כזכור, אתמול התברר כי בנוסף לקבהא רוני לוי ייאלץ להסתדר במשחק הבכורה ללא אור דדיה, סינטיהו סלליך, שון גולדברג, מריאנו בריירו, אלטון אקולטסה, פארליי רוסה, וג'ונתן אגודלו שלא יהיו בסגל. לגבי רוסה נאמר אתמול: "הוא עשה שני אימונים, מתח שריר. כנראה שלא העריכו נכון את קצב ההסתגלות שלו" וייתכן שייעדר גם מול קריית שמונה.

רוני לוי הקרין תקציר את המשחקים האחרונים של בית"ר ירושלים. הוא שם דגש על הנעת הכדור של הצהובים שחורים ועל מרכז השדה שלהם. ניצחון הערב ישאיר את הקבוצה חזק במאבק על כרטיס לאירופה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי