ברדה התמוגג משועה: "ילד מדהים". ניצן: "היה לי חוב עם ז'וסואה"

מאמן בית"ר ירושלים החמיא לחלוץ שכבש נגד ב"ש: "אם הוא יידע לנטרל את רעשי הרקע, הוא ישחק כמו במחצית השנייה". השוער התייחס לעימותים מול הפורטוגלי: "היה לנו טראש טוק לאורך כל המשחק, אבל הכל ברוח טובה"

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

בית"ר ירושלים שהשיגה 0:1 קריטי על מכבי פתח תקווה במחזור ההשלמה ברביעי, ידעה שניצחון נוסף הערב (ראשון) על הפועל באר שבע והאקס רוני לוי על הקווים היה מקרב אותה משמעותית לעבר הפלייאוף העליון, ולמרות שכבשה ראשונה משער גדול של ירדן שועה בתחילת המחצית השנייה, איבדה את היתרון לקראת הסיום בעקבות טעות של ניקו אולסק וכיבוש מאוחר של רותם חטואל. הקבוצה של סלובודאן דראפיץ' ושי ברדה אמנם עדיין תלויה בעצמה, אך היא תזדקק לתוצאות טובות יותר במחזורים הקרובים כדי להבטיח את מקומה בשישייה הראשונה בתום 26 מחזורים.

שי ברדה אמר אחרי המשחק: "נשארו לנו עוד חמישה גמרי גביע. לא ראיתי את הסטטיסטיקה אבל הרגשתי שהקבוצה שיחקה טוב מאוד, בעיקר במשחק הלחץ. אני חושב שמשתי טעויות שלנו באר שבע הגיע לשני מצבים, אבל אני מאוד מעודד מהיכולת שלנו היום".

מה אומרים לאולסק אחרי הטעות: "אמרתי לו כבר שאנחנו איתו ודברים כאלה יכולים לקרות בכדורגל וממשיכים האלה. אני מאוד אוהב אותו וזה מאחורינו".

דוד קלטינס, מיכאל אוחנה | דני מרון

ירדן שועה משתפר ממשחק למשחק: "הוא באמת כישרון גדול, ירדן צריך לדעת לנטרל רעשים וכשהוא עושה את זה הוא נראה כמו שהוא נראה במחצית השנייה. אם הוא מתרכז רק במשחק הוא עושה זאת בצורה מצוינת, הוא ילד מדהים ואנחנו חווים איתו עונה מצוינת. אני צריך לומר לכם שיש לו רצון מאוד גדול ללמוד והוא עובד בצורה מדהימה ואנחנו מאוד מרוצים מזה".

על משחק ההגנה: "יש בהחלט שיפור. היום זה נראה אחרת לגמרי, אני חושב שהקבוצה נראית מחויבת. יש חמישה משחקים והמועדון עבר כמעט הכל, אבל הוא צריך להיות בפלייאוף העליון".

ההופעה של מרקו יאנקוביץ': "לא יודע אם אתם יודעים, אבל רק לפני שנה הוא שיחק נגד מילאן ונאפולי. אני עדיין חושב שהוא עדיין חלוד, אבל אני בטוח שהוא יהיה מאוד משמעותי לחלק השני של העונה".

מרקו יאנקוביץ', מרסלו מלי | דני מרון

איתמר ניצן הוסיף: "לשמחתי הצלחתי לכפר על הטעות המוקדמת עם עצירת פנדל, אבל לצערי לא יצאנו עם שלוש נקודות. אלירן עטר אמר לי שהוא ידע שאני אעצור את הפנדל, הפעם הוא צדק".

היה לך טראש טוק עם ז'וסואה: "כל הזמן, יש לי עוד חוב מהפנדל הקודם איתו בטדי. אבל זה הכל באווירה טובה, לא משהו שחוצה את גבולות הכדורגל".

מה צריך לעשות כדי להעפיל לפלייאוף העליון: "אנחנו חייבים לשמור על יציבות, זה המפתח. וככה נוכל להעפיל לפלייאוף ונעשה דברים יפים יותר. אם זה יקרה אין לי ספק שנצליח".

איתמר ניצן | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי