מכבי חיפה לא תסכן את רוקאביצה נגד הפועל תל אביב

מלך שערי הליגה ייצא מבידוד בלילה שבין שלישי לרביעי לאחר שחלה בקורונה וסבל מתסמינים והוא לא צפוי לקחת חלק במשחק החוץ בבלומפילד (רביעי ב-20:45). סאן מנחם ישוב לסגל של ברק בכר

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

אחרי ארבעה ניצחנוות רצופים בכל המסגרות ו-2:4 קליל על הפועל קריית שמונה בסוף השבוע האחרון, שחקני מכבי חיפה זכו היום (שני) למנוחה ומחר תערוך הקבוצה את האימון המסכם לקראת המשחק המסקרן באצטדיון בלומפילד מול הפועל תל אביב (רביעי ב-20:45).

לסגל של הירוקים ישוב המגן השמאלי סאן מנחם, שסיים לרצות עונש הרחקה בן שני משחקים בעקבות אירועי הדרבי והמאמן ברק בכר יצטרך להכריע האם להחזירו ישירות להרכב או להמשיך עם טאלב טוואטחה. שחקן נוסף שעשוי לשוב לסגל הוא יובל אשכנזי שהחלים מפציעה ארוכה.

מי שלא צפוי לקחת חלק הוא ניקיטה רוקאביצה, שכזכור נמצא חיובי לקורונה וייצא מבידוד בלילה שבין שלישי לרביעי. בשלב זה נראה כי הירוקים יעדיפו שלא לסכן את החלוץ, שלא יספיק להתאמן עם חבריו וכידוע לא שיחק מאז ה-6 בפברואר בגלל פציעה וכמובן שגם לא ערך אימונים מלאים.

בניגוד לשרי שנדבק גם הוא בנגיף וכבר חזר לכר הדשא, מלך שערי הליגה סבל מתסמינים ולכן תקופה ההחלמה שלו התארכה. "ניקיטה שחקן סופר חשוב, אבל לא נסכן אותו", הבהירו בחיפה, שם הוסיפו כי ההחלטה הסופית תתקבל רק לאחר התייעצות עם הצוות הרפואי. בכל מקרה נראה כי גודסוואי דוניו, שכבש בארבעת המשחקים האחרונים, ימשיך לקבל את הקרדיט בהתקפה.

ניקיטה רוקאביצה | לירון מולדובן

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי