שחקן שלא יתחסן וייחשף לחולה מאומת תחול עליו חובת בידוד

שחקני ליגת העל | ספורט1

שחקן או איש צוות שייחשף לחולה מאומת החל מסוף החודש ייכנס לבידוד מלא וייעדר מפעילות הקבוצה: "מצפים כי כלל השחקנים ואנשי הצוות יהיו בעלי תעודת מתחסן באופן שיאפשר את המשך פעילותם"

(גודל טקסט)

מנהלת הליגות הודיעה היום (שני) לקבוצות הליגות המקצועניות כי החל מה-29.3 ובהוראת משרד הבריאות, יופסק מתווה הבדיקות המהירות לשחקנים ולאנשי צוות שנחשפו לחולה קורונה. המשמעות: מי שייחשף מעתה לחולה, תחול עליו חובת בידוד מלא והוא ייעדר בתקופה זו מפעילת הקבוצה.

לשון המכתב של המנהלת

"בהמשך למכתבנו שבסימוכין, נבקש להביא לידיעתכם כי משרד הבריאות הודיע שהחל מה – 2021.03.29 יופסק המתווה המאפשר ביצוע בדיקות קורונה לשחקני/אנשי צוות של קבוצות הליגות המקצועניות במקרה של חשיפה לחולה קורונה מאומת לשם המשך הפעילות.

"החל ממועד זה, בכל מקרה בו שחקן/איש צוות ייחשף לחולה מאומת ולא יחזיק בתעודת מתחסן או מחלים – יהיה עליו להכנס לבידוד ביתי מלא בהתאם לכללים החלים על כלל האזרחים והוא ייעדר בתקופה זו מפעילות הקבוצה.

עדן בן בסט
עדן בן בסט | הפועל חיפה

"נבהיר מראש כי במקרים כאלה – פעילות הקבוצה תמשך ללא השחקנים שייעדרו מהפעילות (גם אם מדובר בשחקני מפתח/שוערים/כמות גדולה של שחקנים) והקבוצה תיאלץ לקיים את הפעילות עם שחקנים מחליפים/שחקנים מקבוצת הנוער.

"כיום כשכלי החיסונים קיים וזמין עבור כולם – אנו מצפים כי כלל השחקנים ואנשי הצוות יהיו בעלי תעודת מתחסן באופן שיאפשר את המשך פעילותם גם במקרה של חשיפה לחולי קורונה כאמור ואת המשך פעילות הקבוצה באופן ספורטיבי.

"כיוון שהזמן שניתן על ידי משרד הבריאות (וזאת לאחר הודעתנו המוקדמת מלפני כשבועיים), כולל בדיוק את משך הזמן הנדרש לקבלת תעודת מתחסן (קרי חיסון ראשון, חיסון שני לאחר 21 ימים וקבלת תעודת מתחסן לאחר שבעה ימים נוספים) אנא ודאו כי אחרוני השחקנים/אנשי הצוות שטרם התחסנו יעשו זאת באופן מיידי – בכדי להימנע מהיעדרות מפעילות הקבוצה כאמור לעיל".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי