אביטן לספורט1: "קיבלתי קבוצה במקום האחרון עם מאזן שערים 10:0"

המאמן שמונה לאחר שתי תבוסות ופוטר כעבור ארבעה וחצי חודשים בראיון: "שקט זה לא דבר שמאפיין את בני סכנין. אבו יונס? הוא מפספס בכל הנוגע לתדמית של הקבוצה". וגם: האם הוא ייקח הפסקה מאימון?

קבוצות: בני סכנין
(גודל טקסט)

"זה לא נעים ואף אחד לא אוהב להיות בסיטואציה הזו, אבל אני מכבד את החלטת בני סכנין", כך אמר היום (שני) ניסו אביטן בראיון לספורט1 לאחר שפוטר מתפקידו. כידוע, הקבוצה מהמגזר הודיעה אתמול למאמן על סיום דרכו וזאת לאחר שנקלעה למקום האחרון בטבלה ולא הצליחה לנצח ולכבוש בששת משחקי הליגה האחרונים.

למרות המצב הקשה, אביטן האמין כי ביכולתו להוציא את העגלה מהבוץ והדגיש זאת בשיחה שערך עם ראשי הקבוצה לפני שפוטר. "המרחק בינינו לבין הקו האדום עומד בסך הכל על שתי נקודות, הליגה לא ברחה לנו, כך שחשבתי שאני עדיין יכול לשנות את המצב. חבל שמיהרו עם ההחלטה לפטר אותי, אבל זו עובדה ואין לי איך לשנות אותה".

מה לא עבד בתקופה האחרונה?
"לא עמדנו במבחן התוצאה ואיבדנו הרבה נקודות, אבל כל קבוצות התחתית חוות משבר בשלב כזה או אחר וצריך לדעת לעבור אותו ביחד. צירפנו לאחרונה שני שחקני רכש שבקושי הספיקו לשחק ולכן אני חושב שהיה מקום לתת לי עוד קצת זמן, אבל כולם יודעים ששקט זה לא דבר שמאפיין את בני סכנין".

ניסו אביטן | מאור אלקסלסי

העימות המפורסם עם אבו יונס פגע בך?
"זה פגע בכולנו ובעיקר בתדמית של המועדון, כי אין מקום לדברים האלה בכדורגל. אבו יונס הוא איש טוב שמשקיע בקבוצה, אבל הוא מפספס בכל הנוגע לתדמית של בני סכנין".

אתה כועס?
אני מאוד מאוכזב, כי קיבלתי קבוצה במקוום האחרון בטבלה, בעיצומו של משבר, אחרי שספגה עשרה שערים ולא כבשה בשני מחזור הפתיחה. לא פחדתי מהאתגר ואני חושב שהיינו בכושר טוב עד החודש האחרון".

דיברת עם השחקנים?
"כמעט כולם שלחו הודעות או התקשרו ותמכו, כיף לראות את החיבור הזה ואכן היינו מחוברים לאורך כל התקופה שלי במועדון. בכדורגל המאמן הוא זה שמשלם את מחיר ההפסדים ואני מאחל לסכנין שתישאר בליגה. יש שם קבוצה מספיק טובה".

ניסו אביטן | מאור אלקסלסי

לא הולך לך מאז שעזבת חדרה.
"כשמאמנים קבוצות תחתית אז באופן טבעי אתה חלק ממאבקי הירידה. אני חושב שעשיתי גם דברים יפים לאורך הקריירה שלי והוכחתי את היכולות שלי. אני מאמין שזה היה נגמר כמו שצריך בסכנין אם הייתי נשאר, אבל לא היה שקט וזה הדבר החשוב ביותר בזמן משבר".

תיקח הפסקה מאימון?
הכל טרי ואני לא יודע מה יהיה. אם תגיע הצעה אז כמובן שאשקול. לא אקח כל דבר שיציעו לי אלא רק מקום בו ארגיש שהוא נכון עבורי, גם אם זה יהיה אתגר גדול מבחינה מקצועית. גם אם ארצה לנסוע לחופשה זאת בעיה עכשיו בגלל הקורונה, אבל אני אחזור קצת למשפחה ולעיסוקים שהזנחתי בתקופה האחרונה".

האזינו לראיון ברדיו 103FM

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי