צרות בבני יהודה: ליואיץ', סגס ורוסתום חיוביים לקורונה

שני הקשרים והמגן נדבקו בנגיף וייעדרו ממשחק התחתית החשוב מול הפועל חדרה (שלישי ב-19:00). לעומתם, פוצ'יבה, מוסא, קמפוס ונג'אר החלימו ושבו לאימונים. אבוקסיס לא תרגל הרכב בעקבות אי הוודאות

קבוצות: בני יהודה
(גודל טקסט)

בני יהודה הודיעה הבוקר (שני) כי הקשר תאמבי סגס נמצא חיובי לקורונה. לאחר מכן שאר השחקנים ואנשי הצוות עברו בדיקות, ואחר הצהריים הגיעה בשורה רעה שבישרה על שני נדבקים נוספים בנגיף – מתיאה ליואיץ' ואמיר רוסתום. השלושה כמובן לא יעמדו לרשות יוסי אבוקסיס בקרב התחתית הקריטי מול הפועל חדרה מחר ב-19:00 וכן במחזור הבא מול מכבי נתניה.

ויש גם בשורה מעודדת עבור הקבוצה משכונת התקווה: המאמן קיבל בחזרה את ג'ורג' פוצ'יבה, פדרו קמפוס, פאדי נג'אר ויוסיף מוסא שהחלימו מקורונה, סיימו את תקופת הבידוד וחזרו להתאמן עם הקבוצה. עם זאת, לכתומים בעיות מקצועיות רבות לקראת ההתמודדות מחר מול הקבוצה של מנחם קורצקי.

אם לגעת בליואיץ', חוסר המזל שלו העונה לא עוצר. הכל החל להידרדר מבחינת הקשר הסרבי ב-1:1 מול בני סכנין בתחילת ינואר, בו קיבל כרטיס אדום, דבר שגרם לו להחמיץ את מכבי תל אביב, ובמשחק שחזר אל כר הדשא קיבל כרטיס אדום נוסף מול הפועל כפר סבא, השתולל והורחק לשלושה משחקים. לאחר מכן הוא נפצע, שב למשחק הגביע מול הפועל חיפה שנערך לפני כשבועיים, נפצע שוב, החלים והיה אמור להיכלל בסגל מחר – וכעת התבשר כי הוא חיובי לקורונה.

תאמבי סגס | אריאל שלום

כמו כן, ישנה בעיה קשה בקישור האחורי. סגס היה אמור לפתוח בהרכב הקבוצה מחר מול חדרה ולהחליף את סתיו פיניש, שקיבל כרטיס אדום נגד מכבי פתח תקווה. שני הקשרים האחוריים הנוספים, פוצ'יבה ומוסא, סיימו רק היום כאמור את הבידוד ולא התאמנו כראוי לאחרונה. המאמן יוסי אבוקסיס יצטרך לאלתר בעמדה זו אלא אם יוחלט שפוצ'יבה או מוסא כשירים כדי לעלות ב-11. ייתכן שעמית גלזר יוסט לקישור האחורי ועוביידה חטאב יחזור לשחק במרכז ההגנה לצד דן מורי ואליסון דוס סנטוס. אבוקסיס לא תרגל הרכב בעקבות חוסר הוודאות.

כאמור, בני יהודה תתארח מחר בנתניה אצל הפועל חדרה. הקבוצה של אבוקסיס תגיע להתמודדות אחרי הפסד 1:0 למכבי פתח תקווה וכשהיא ניצבת מתחת לקו האדום עם 20 נקודות, שתיים פחות מאשר להפועל כפר סבא וארבעה מתחת לקבוצה של מנחם קורצקי. כידוע, לכתומים ניצחון בודד ב-14 המשחקים האחרונים בכל המסגרות והם זקוקים לנקודות כמו אוויר לנשימה.

הרכב משוער: עומר ניראון, אבישי כהן, דן מורי, אליסון דוס סנטוס, עוביידה חטאב, רז נחמיאס (עמית כהן), עמית גלזר (ג'ורג' פוצ'יבה), שי מזור, עמית זנטי (ניב זריהן), אלמוג בוזגלו, רועי בן שמעון.

יוסי אבוקסיס | אריאל שלום

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי