מימר לשחקנים: "הגעתי כי אני מאמין בכם". כיאל בספק לבית"ר

המאמן החדש של הקבוצה מהמגזר צפה באימון מהצד וערך אסיפה קצרה בסיומו. הקשר ערך אימון חלקי ועשוי להיעדר גם ממשחק הליגה בטדי מול בית"ר ירושלים (חמישי החל מ-19:40, ספורט1)

קבוצות: בני סכנין
(גודל טקסט)

בני סכנין יצאה אתמול (שני) לדרך חדשה, כאשר מינתה את שרון מימר למאמן השלישי של הקבוצה העונה. כזכור, מימר פוטר לאחרונה מהפועל חדרה וכעת הוא נכנס למשבצת של ניסו אביטן שהחליף בתחילת העונה את אלדד שביט. בסכנין, כמובן, מקווים שמימר יסיים את העונה ויציל את המועדון מירידת ליגה. כידוע, הקבוצה מהמגזר נועלת טבלת ליגת העל עם רצף עגום של שישה משחקים ללא שער ובמאזנה עשרה שערי זכות בלבד ב-22 משחקים (הכי מעט בליגה).

מימר מונה לאחר שיחה קצרה עם יושב הראש מוחמד אבו יונס והמנכ"ל חאלד דוכי ובסכנין ציינו שהוא היה המועמד המוביל לאורך כל הדרך. לאחר שחתם לעונה וחצי, המאמן הגיע לאימון הקבוצה וצפה מהצד במתרחש. באסיפה קצרה שערך לשחקנים הוא אמר: "יש כאן קבוצה טובה ושחקנים טובים. אם לא הייתי מאמין בכם לא הייתי מגיע. בואו נעשה את העבודה ביחד". אבו יונס עמד לצדו והוסיף: "עברנו תקופה לא פשוטה, אבל יש כאן שחקנים מצוינים. בואו נצא לדרך חדשה!".

המבחן הראשון של מימר יגיע מחרתיים, כשסכנין תתארח אצל בית"ר ירושלים בטדי (חמישי החל מ-19:40, שידור ישיר בספורט1) ואולי תיאלץ להסתדר ללא הכוכב הכי גדולה שלה, בירם כיאל. הקשר ערך אתמול אימון חלק ונמצא בספק גדול להתמודדות. כזכור, כיאל סובל ממתיחה בשריר הירך האחורי ממנה הוא מתקשה להחלים ונעדר גם מהמשחק מול הפועל חיפה. סבסטיאן ולאסקס ימשיך להיעדר.

בירם כיאל | מאור אלקסלסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי