טננבאום: "מגיעות לרועי גורדנה מחיאות כפיים"

אחרי שהצטיין מול מ.ס אשדוד וקיבל הצעה לחתום על חוזה חדש, שוער מכבי תל אביב סיכם את הניצחון והתייחס לשער שספג: "יש גולים שאי אפשר למנוע". על הפער מהפסגה: "המטרה - מקום ראשון בסוף העונה"

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

מכבי תל אביב גברה אתמול (שני) 1:3 על מ.ס אשדוד ורשמה ניצחון ליגה שביעי ברציפות. הצהובים נותרו בלתי מנוצחים בזירה המקומית תחת פטריק ואן לוון וצימקו את הפער ממכבי חיפה המוליכה לשתי נקודות בלבד. בחמישי (החל מ-20:30, ספורט4) מצפה לאלופה משחק חוץ לא פשוט בסמי עופר נגד הפועל חיפה וארבעה ימים לאחר מכן היא תארח את בית"ר ירושלים.

אחד ממצטייני הניצחון על אשדוד היה דניאל טננבאום, שסיפק מספר הצלות חשובות וזכה לשבחים מאנשי המועדון בסיום המשחק. במקביל, לספורט1, נודע כי מכבי תל אביב רוצה להאריך את ההתקשרות בין הצדדים והיא הציעה לשוער הבכיר שלה לחתום על חוזה חדש לארבע שנים. בינתיים, טננבאום התראיין לאתר הרשמי של המועדון וסיכם את הניצחון החשוב.

טננבאום התייחס לשער שספג: "אני חושב שכל משחק אנחנו עושים את מה שצריך ואני שמח שעזרתי לקבוצה. היה גול יפה, גול יפה מאוד. זה מבאס כי אנחנו תמיד רוצים לשמור על רשת נקייה, לא משנה איך היה הגול, אבל יש גולים שאנחנו לא יכולים לעשות כלום. אני חושב שמגיעות לגורדונה מחיאות כפיים".

שוער האלופה סיכם: "ידענו שאשדוד קבוצה טובה, היא במקום השלישי ולא במקרה. בדקות הראשונות היינו יכולים לעשות 0:3. אני שמח שעזרתי לקבוצה. לוח הזמנים לא פשוט, אבל אנחנו מוכנים ועושים מה שצריך. זה היה ניצחון חשבוב כי אשדוד קבוצה טובה ועכשיו אנחנו רק שתי נקודות מהמקום הראשון וזו המטרה שלנו – להיות במקום הראשון בסוף העונה".

דניאל טננבאום | אריאל שלום

צפו בדבריו של טננבאום

צפו בשאר התגובות מבלומפילד

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי