נתניה נערכת ל"משחק על החיים". אטוולד: "פלייאוף עליון – הישג עצום"

היהלומים דרוכים לקראת המשחק הקריטי מול פ"ת (רביעי החל מ-19:35, ספורט4). דומבייה התאמן, בנדה החלים מפציעה בקרסול וגם כהן בתמונת ההרכב. המאמן: "זו עובדה שיש לנו את אחד התקציבים הכי נמוכים, אבל לא תירוץ"

קבוצות: מכבי נתניה
(גודל טקסט)

אחרי ההפסד ביום שבת להפועל תל אביב, מכבי נתניה תתארח מחר (רביעי) באצטדיון המושבה אצל מכבי פתח תקווה (החל מ-19:35, שידור ישיר בספורט4) במשחק אותו מגדירים במועדון כ"משחק על החיים".

בשורות טובות שקיבל המאמן ריימונד אטוולד הן שאבובקר דומבייה התאמן לאחר שנקע את הקרסול בשבת וגם לאמק בנדה החלים מפציעה בקרסול והקפטן אלמוג כהן ושניהם ערכו אימון מלא, אולם טרם ברור אם מיד ישובו להרכב. מבין בנדה וכהן, נראה שסיכוייו של הקפטן לפתוח במרכז ההגנה גבוהים יותר ואילו דומבייה יפתח כמתוכנן.

אם כהן לא יפתח, נראה שקליאן ואן דר קאפ יזכה לקרדיט מחודש בהרכב בעוד בקישור אטוולד מתלבט ועשוי לתת את חולצת ההרכב לאלעד שחף שהרשים בשבת. בחלק ההתקפי, נראה שאבובקר דומבייה וחן עזרא ימשיכו ב-11 בעוד קוואן פרייטר צפוי לפתוח במקומו של פרננד גורי.

"דיברנו על הגעה לפלייאוף העליון במשך כל העונה, לא רק עכשיו", התייחס ההולנדי ללחץ על שחקניו במשחקים האחרונים. "זה יהיה הישג עצום אם נצליח להגיע לשם ואנחנו מאוד רוצים לעשות את זה. לא מעט קבוצות נלחמות על המקום בפלייאוף ולא כולן מנצחות כל שבוע".

ריימונד אטוולד | ברני ארדוב

על מכת הפציעות אמר אטוולד: "יש לנו את אחד התקציבים הנמוכים בליגה, זו עובדה אבל לרגע לא תירוץ. הגענו לאן שהגענו עם הסגל הזה. לפני שבועיים ניצחנו את קריית שמונה והעפלנו לשלב הבא בגביע, עם אותו הסגל. העונה הזו דורשת יותר משחקנים, בכל הקבוצות. אפשר לראות שבכל הליגה יש לא מעט פצועים, זה מה שנגרם עקב עונה עם עצירות ומשחקים בלוח זמנים צפוף. נלחם על המקום שלנו בפלייאוף העליון".

על ההפסד להפועל תל אביב: "ידענו שיהיה משחק קשה, כי הם התחזקו בצורה משמעותית בינואר. הגענו לכמות גדולה של הזדמנויות ונצטרך לשפר את ההתקפה שלנו בעזרת השחקנים שמתעלים ברגעי האמת".

הרכב משוער: דני עמוס, כארם ג'אבר, שיר צדק, קליאן ואן דר קאפ (אלמוג כהן), זלאטן שחוביץ', עומרי גנדלמן (אלעד שחף), אביב אברהם, גבי קניקובסקי, אבובקר דומבייה, חן עזרא וקוואן פרייטר

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי