שרון מימר בראיון: "גם השחקנים צריכים לשאת באחריות"

שרון מימר | אריאל שלום

המאמן החדש של בני סכנין אמר ב-103FM לקראת המשחק נגד בית"ר ירושלים חמישי: "השחקנים עם טירוף בעיניים כדי שנצא מהמקום האחרון. לא יהיו שינויים דרמטיים". וגם: מתי ישוב כיאל ויחסיו עם אבו יונס וההנהלה

קבוצות: בני סכנין
(גודל טקסט)

יממה אחרי ששרון מימר מונה רשמית למאמנה השלישי העונה של בני סכנין, חודש לאחר שסיים את דרכו בהפועל חדרה, הוא התראיין הערב (שלישי) בתכנית הספורט ב-103FM וסיפר על התרשמותו מקבוצתו השישית בחמש השנים האחרונות.

מימר זכה להשתדרג לעמדת מאמן ראשי בליגת העל בינואר 2016, אז עזב את עמדת העוזר של ברק בכר בהפועל באר שבע ועבר להפועל כפר סבא, ומאז עבר גם בבית"ר ירושלים (אותה הוא יפגוש ביום חמישי, החל מ-19:45 ישיר בספורט1), מכבי פתח תקווה, הפועל חיפה, הפועל חדרה וכעת בני סכנין.

האזינו לראיון

מימר נשאל תחילה אם הוא מתכוון לבצע שינויים לעומת ניסו אביטן, המאמן שפוטר לאחר כארבעה חודשים בתפקיד ואיתו היא בשבועות האחרונים למקום האחרון: "לא יהיה משהו דרמטי. קודם כל צריך לשנות אווירה, כי לפעמים זו לא הדרך של המאמן או הסגנון אימון אלא ההתנהלות שמשנה. צריך לתת גם לשחקנים לשאת באחריות, כי כשמאמן הולך זה משהו שהם מבינים והם מאוד מחויבים ורוצים לצאת מהמקום האחרון, אני רואה שהם עם בטירוף בעיניים לצאת".

שרון מימר | ברני ארדוב

בני סכנין ניצחה רק פעם אחת ב-12 מחזורי הליגה האחרונים ובמהלכם כבשה פעמיים – לא הבקיעה מאז ה-0:1 על ב"ש ב-28.1 לפני שבעה משחקים, אולם מימר לא התייחס להתקפה באופן ספציפי: "אתם צודקים שלסכנין יש סגל ששווה מקום הרבה יותר גבוה מאיפה שאנחנו נמצאים, אבל עם עובדות אי אפשר להתווכח ועכשיו גם נכנס של מרכיב של לחץ שפוגע בביטחון, וזה משהו שנצטרך לשנות. אם נצליח לבוא עם האנרגיות הנכונות ולחבר את הקבוצה, זה יכול לעזור לנו לצאת מהמקום בו אנחנו נמצאים עכשיו".

אם בירם כיאל ישוב לסגל נגד בית"ר ירושלים ביום חמישי בטדי: "מחר נחליט אם הוא יכול לשחק ואם כן אני חושב שזה כוח משמעותי כי מדובר בשחקן שיכול להוסיף המון לשחקן, גם מבחינת איכויות וגם בכל הקשור למנהיגות".

בירם כיאל. ישוב לסגל נגד בית"ר? | מאור אלקסלסי

דעתו על מעורבותה של הנהלת סכנין: "הייתי בהמון קבוצות עם סגנונות שונים של בעלי בית. אני לא חושב שצריך להרחיק אותם, אלא לדעת למנן את ההתערבות ופה לפעמים יש בעיה וזה יוצר לחץ בקבוצה. אנשים חושבים שאם מאמן המאמן הוא גרוע, זה פוגע רק במאמן – אבל זה פוגע בכל הכדורגל. ברגע שמקום מחזק את המאמן שלו, כל המערכת מתחברת ובדרך כלל גם יש תוצאות טובות. מה שהיה בעבר קרה בעבר, אני הגעתי עם דם חדש ונקווה שנצליח לקחת את סכנין למקומות טובים – אני הגעתי כדי לעבוד ולא מסתכל על מה שהיה לפני כן, אלא על כל הדברים הטובים שיש בסכנין".

אם בני סכנין תישאר בליגה: "רוב קבוצות התחתית שוות ובכל משחק הכל יכול לקרות. אם יהיה לנו מזל ויתחברו לנו דברים כמו שאנחנו רוצים, בסכנין יש קבוצה שיכולה להצליח וזה הזמן לעשות דברים על המגרש ולא בדיבורים".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי