דראפיץ' וברדה לשועה: "אנחנו סומכים עלייך"

החלוץ הצעיר נהנה וצובר ביטחון בבית וגן, בצוות המקצועי מקווים שיכבוש יותר מ-12 שערי ליגה העונה: "אם תדע לנטרל את כל מה שקורה סביבך, תהפוך לשחקן טוב יותר"

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

ירדן שועה מחייך, כובש, ונהנה בבית"ר ירושלים בתקופה האחרונה. היום (שלישי) דראפיץ' וברדה שחררו את השחקנים ששיחקו ביום ראשון מוקדם והחלוץ הצעיר נשאר לצלם את האימון. בבית"ר מצפים משועה לשבור את שיא ההבקעות שלו, שעומד על 12 שערי ליגה בעונת 2018/19, העונה שבה נרכש ע"י מכבי חיפה מבני יהודה. שועה כבש העונה חמישה שערים, ארבעה מהם בחודשיים האחרונים, והוסיף שלושה בישולים. השער נגד באר שבע והצמד נגד הפועל עכו, לא הפתיעו אף אחד בבית וגן.

בימים האחרונים, כך נודע לספורט1, דראפיץ' וברדה לקחו את השחקן לשיחות אישיות. "אם תדע לנטרל ולהפריד את כל מה שקורה מסביבך, אתה תהפוך לשחקן טוב יותר. יש לך את כל הפוטנציאל להצליח. אנחנו סומכים עליך", נאמר לחלוץ בשיחה, והחלוץ נענה לאתגר והרים את הרמה שלו מאז באימונים ובמשחקים.

ירדן שועה חוגג | דני מרון

בבית"ר מספרים כי שועה מגיע לאימונים מחויך, ותחת חסותם של אלירן עטר ועידן ורד, צובר ביטחון ומעמד בחדר ההלבשה. בשיחה עם המאמנים, הובטח לשועה כי כל עוד הוא ימשיך ביכולת הנוכחית, הוא יקבל את המקום בהרכב. הדבר דוחק מעט את חלאופילו לפייטר החוצה, לאחר שהיה הבן האהוב על חוגג בתחילת דרכו במועדון וכעת מיועד להשאלה בקיץ.

"שועה צריך להפוך לשחקן שכובש מספר שערים דו ספרתי בכל אחת מהעונות הבאות. הוא מסוגל לעשות את זה", אמרו על החלוץ. "הוא מקבל את כל הגב מהמאמנים. הוא רק בן 21, כך שהדיבורים על כך שדחקנו שחקן צעיר מהרוטציה בשבילו ממש לא נכונים".

עידן ורד, ירדן שועה, אופיר קריאף, אלירן עטר | מאור אלקסלסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי