אבוקסיס: "עדיף שהיו שמונה נדבקים ביחד, צריך להחמיא לגלזר"

המאמן של בני יהודה לא הסתיר את האכזבה אחרי התיקו עם הפועל חדרה: "גם ב-11 שחקנים היינו טובים יותר". אך גם ראה דברים חיוביים: "חייב לפרגן לשחקנים, באנו בלי הכנה. צריך לפרגן לגלזר"

(גודל טקסט)

למרות ששלטה והייתה יותר מסוכנת, בני יהודה המשיכה להסתבך בתחתית הערב (שלישי) כשלא הצליחה לנצח את הפועל חדרה בפתיחת המחזור ה-23 בליגת העל. הכתומים ניצחו משחק אחד ב-15 המשחקים האחרונים, ומאמן הקבוצה, יוסי אבוקסיס, יודע שמאבקי התחתית לא הולכים להיות קלים יותר עבור הקבוצה משכונת התקווה.

אבוקסיס סיכם: "אני מאוכזב מהתוצאה, שלטנו במשחק, גם ב-11 שחקנים היינו טובים יותר, אבל כל המצבים שהגענו לא נכנסו. זה כנראה מה שקורה בעונה כזאת, הכדור לא נכנס, אבל ראיתי הרבה דברים טובים. אני חושב שלא היינו מספיק חכמים, לא הצלחנו לייצר יותר מדי מצבים, וכשהצלחנו לייצר לא כבשנו".

על התפשטות נגיף הקורונה בקבוצה סיפר: "אני חייב לפרגן לשחקנים, באנו היום בלי הכנה בכלל, בלי לתרגל הרכב. חשבתי על הרכב, ופתאום שחקנים התגלו חיוביים לקורונה וזנטי גילה קרע קטן. בצ'יראי פתח אחרי הרבה זמן, בסוף פחדתי מפציעה ובגלל זה הוצאתי אותו. צריך להחמיא לגלזר, שיחק בקישור פעם ראשונה וזה לא פשוט, אבל בעונה של קורונה אין לנו מה לבכות, אתה חושב על הרכב אחד ופתאום עולה עם הרכב אחר למחרת. זה מה שקורה לצערנו, זה קורה לנו בשלבים, ככה שאנחנו כל הזמן מפסידים שחקנים. היה עדיף שהיו שמונה נדבקים ביחד ואז היינו עוצרים כמו קבוצות אחרות, אצלנו זה ארבעה ואז עוד ארבעה, וגם הארבעה שחזרו כולם היו על הספסל, וזה מאוד מאכזב.".

מאזן האימים ב-15 המשחקים האחרונים: "אני לא נכנס לסטטיסטיקות, הגעתי לפני כמה משחקים ואמרתי לשחקנים לא להביא את המטען של כל מה שקרה עד עכשיו. אנחנו צריכים להסתכל קדימה ולא להיכנס ללחץ, להפך, ננסה לשאוב דברים חיוביים מהמשחק הזה, כי היו, אבל שיחקנו לא בחוכמה ובגלל זה התאכזבתי. אבל בסדר, נמשיך קדימה".

יוסי אבוקסיס | שלומי גבאי

מנגד, מאמן הפועל חדרה, מנחם קורצקי, הסתפק בנקודה: "היינו צריכים לשחק יותר טוב במחצית הראשונה, נתנו לבני יהודה ביטחון, האדום סיבך את המשחק. אילולא ההרחקה אני בטוח שהיו שערים, אם היינו מנצחים או לא אני לא יודע, אבל שערים היו"

מאבקי התחתית: "המלחמה תהיה עד הסוף, אנחנו יודעים את זה ומוכנים לזה, החבר'ה היום הוכיחו שיש על מי לסמוך, למרות שהיינו בחיסרון מספרי. עובדים קדימה".

מנחם קורצקי | מאור אלקסלסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי