ברקת הציעה לברדה את תפקיד המנכ"ל, עוזר המאמן סירב

אחרי הגישושים סביב דמאיו, הבעלים של ב"ש שוקלת למנות דמות מקומית ופנתה גם לכץ שסירב. הבעיה: רחמים יעזוב בסוף מאי, החפיפה הנדרשת ארוכה יותר. קבהא לא כשיר, אלחמיד יעבור מבחן כשירות, ביטון יפתח

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

הפועל באר שבע תתארח היום (רביעי) אצל קריית שמונה (החל מ-19:45, ישיר בספורט1), כל זאת בידיעה שניצחון לא רק שיבטיח כמעט בוודאות מקום בפלייאוף העליון, אלא ישאיר אותה חזק במאבק על כרטיס לאירופה. לפחות עשרה שחקנים יחסרו לרוני לוי במשחק הזה. הלילה התברר שמרואן קבהא לא יוכל לקחת חלק במשחק מאחר ובצוות המקצועי והרפואי לא רוצים לסכנו. לגבי חאתם עבד אלחמיד, הוא יעבור מבחן כשירות ואז יוחלט אם יפתח. אם יוכל לשחק, הוא יפתח לצד עמית ביטון, מיגל ויטור ודודי טויטו. אם לא, ייתכן שדוד קלטינס יוסט לעמדת המגן ואז איליי מדמון יפתח בקישור. "ההכנה לא אידיאלית, אבל נשחק עם מה שיש", אמרו בבאר שבע.

בנושא אחר: בסביבתה של אלונה ברקת עדיין מאמינים שאולי אסי רחמים יחזור בו מהודעתו ויחליט להישאר, אבל המנכ"ל הודיע כי הוא מתכוון לעזוב ב-31 במאי. בינתיים, בסביבתה ממשיכים לחשוב על אופציות לשדרת הניהול. מלבד שמו של משה דמאיו, שעלה לאחרונה (במהלך השבוע נערכו מספר שיחות בין משפחת ברקת למנכ"ל בני יהודה וראשל"צ לשעבר, בנושאים אחרים), ברקת חשבה לאחרונה למנות מישהו מתוך המערכת לתפקיד המנכ"ל. התפקיד הוצע לשני אנשים מבפנים: הראשון הוא אליניב ברדה, שאמור להיות המנהל המקצועי בעונה הבאה. בשיחה פנימית שנערכה איתו ובה עלה הנושא, ברדה סירב בטענה שהוא מעוניין לעסוק רק בפן המקצועי. שיחה נוספת נערכה עם החשב ניר כץ, שבשלב זה מתכנן להישאר בתפקידו הנוכחי.

גם שמו של הסמנכ"ל עידו בר נתן עלה, אבל ברקת מעדיפה מישהו מנוסה יותר בתחום המקצועי. בקרב השחקנים היו רוצים לראות את אביתר אילוז, מנהל הקבוצה, בתפקיד הזה. ייתכן והוא יילקח בחשבון בהמשך. בשלב זה, ברקת מקבלת קורות חיים למשרדי המועדון ובוחנת מועמדים נוספים. רחמים יעזוב כאמור בעוד פחות משלושה חודשים, כשהחפיפה הנדרשת לתפקד, כוללת הכשרה בנושא ההתנהלות מול המפעלים האירופאיים (גם במידה והקבוצה לא תעפיל לשם, המנכ"ל החדש יהיה זקוק לחפיפה), היא בת ארבעה חודשים לפחות. רחמים לא מתכוון להישאר מעבר לתאריך בו נקב וברקת תצטרך למצוא פתרונות בעניין.

אסי רחמים | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי