רוני לוי: "האדום לז'וסואה לא היה מוצדק, החלטה נמהרת"

מאמן ב"ש התייחס להרחקתו של הכוכב, שהשתולל לאחר שריקת הסיום: "מקווה שלא יורחק לעוד משחק". על התוצאה: "עובדתית נחנו יום אחד פחות, ויש לנו שמונה שחקנים חסרים". רפואה: "נגיע לפלייאוף העליון"

(גודל טקסט)

הפועל באר שבע קיוותה לתוצאות טובות יותר בעקבות מינויו של רוני לוי לתפקיד המאמן, שאף שיפר משמעותית את היכולת של הקבוצה אבל בינתיים התוצאות לא מגיעות. אחרי התיקו 1:1 מול בית"ר ירושלים, הפעם נפרדה ב-2:2 מול קריית שמונה ונמצאת ברצף מאכזב של חמישה משחקים רצופים ללא ניצחון בכל המסגרות.

שגיב יחזקאל כבש את שער הבכורה בקבוצה, רועי קהת השלים מהפך עם צמד ראשון העונה. ז'וסואה הספיק לכבוש את שער השוויון בתוספת הזמן ולקבל כרטיס אדום. לאחר המשחק היה עימות בין שתי הקבוצות כאשר ז'וסואה נראה נסער מאוד. השופט טען בפני אנשי באר שבע כי ז'וסואה הורחק לאחר שחידש את המשחק מהר מדי, וזאת לאחר שהוזהר כבר שלוש פעמים.

השופט דוד פוקסמן יציין בדו"ח השיפוט שלו כי זוסואה קילל את אחד הקוונים. בבאר שבע אמרו הלילה: "עד עכשיו לא ברור על מה ההרחקה. הגזימו מאוד עם ז'וס, זה כנראה הפך לאופנה להרחיק אותו".

צפו בתגובות לאחר המשחק:

רוני לוי דיבר תחילה על ההרחקה של ז'וסואה: "נראלי לקבל אדום על דבר כזה זה מעט מוגזם, לי זה נראה לא מוצדק, ממש מיותר ונמהר מדי. אין ספק שז'וסואה שחקן משמעותי אני מקווה שחוץ מההרחקה האוטומטית הוא לא יורחק לעוד משחק, אבל יש עוד הרבה דברים טובים ואני סומך על השחקנים והקבוצה".

ז'וסואה, דוד פוקסמן | מאור אלקסלסי

על התוצאה: "רצינו לנצח, אני רוצה לנצח בכל משחק, ידענו שאנחנו נגיע למשחק קשה מאוד מול קבוצה מסוכנת מאוד, הייתי מרוצה המשחק שלנו, ספגנו שער ממצב נייח ובשער השני סבלנו מחוסר מזל. עובדתית היה לנו יום אחד פחות לנוח מקריית שמונה, זה משמועתי לתקופה הזאת. הרבה שחקנים חסרים לנו, שמונה שחקנים. יחד עם זאת מי ששיחק נתן הופעה טובה, אבל זה קשה מאוד. אבל אני בטוח שנעשה דברים יפים ביחד".

האם אלונה ברקת מרוצה: "תשאלו אותה, לדעתי היא כן. אבל אני חושב שלאורך תקופה זה יראה טוב יותר".

שחקני הפועל באר שבע מאוכזבים | מאור אלקסלסי

קובי רפואה אמר מנגד: "מתסכל מאוד אבל בלו"ז המטורף הזה אני יכול לומר כל הכבוד לשחקנים. חבל, גם ב-2:2 אדריאן רוצ'ט היה מול השוער ובעט החוצה. אבל נתנו משחק הירואי היום, השחקנים נתנו את המקסימום בלוז המטורף הזה כי קשה לי להכניס תכנים. כל עוד יש סיכוי אנחנו לא נוותר ונלך עד הסוף".

"שיחקנו מול משחק צמרת, יש לנו קבוצה גדולה. חבל שפספסנו בדקות האחרונות, הגול שספגנו לא מחובר למציאות. אבל זה קורה, ניקח את השחקנים בידיים ואנחנו נמשיך. כל משחק הוא משחק קשה, אני יודע שיש לנו קבוצה טובה, היום קיבלנו גולים שטותיים, אבל לא אתרץ. כל עוד אפשר ללכת עד הסוף אני מאמין בנו. אנחנו נצליח להגיע לפלייאוף העליון".

קובי רפואה | מאור אלקסלסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי