אכזבה בקריית שמונה: "נלחצנו וחזרנו אחורה". סאקו טורה נפצע

במועדון הצפוני פספסו ניצחון מול ב"ש ודקות הסיום ונפרדו ב-2:2 כואב שפגע בסיכויי ההגעה לפלייאוף העליון: "היינו צריכים לשמור כמה דקות". הגמבי ייבדק. קהת: "שמח על הצמד, אבל הייתי מעדיף שהקבוצה תנצח"

(גודל טקסט)

קריית שמונה נפרדה אתמול (רביעי) ב-2:2 ביתי מהפועל באר שבע, ולמרות שעל הנייר זו תוצאה לא רעה, בקבוצה הרגישו שיכלו לצאת עם שלוש נקודות. חניכיו של קובי רפואה רשמו מהפך ועלו ליתרון בדקה ה-79 והרגישו בדרך לניצחון, אך ספגו בדקה ה-87 וסיימו בחלוקת נקודות.

ק"ש יכולה להתנחם בכך שעצרה רצף של שלושה הפסדים, אבל פספסה הזדמנות רצינית לעשות צעד גדול לפלייאוף העליון. "איבדנו שתי נקודות שאולי יעלו לנו בפלייאוף העליון. היינו צריכים לשמור כמה דקות ומשום מה נלחצנו וכולם חזרנו אחורה", אמרו במועדון. "אדריאן רוצ'ט יכל לנצח בגדול את המשחק", התייחסו בקבוצה להחמצה של הקשר הוותיק לקראת הסיום.

רועי קהת, אשר היה הכוכב של ק"ש אתמול עם צמד, אמר לאחר המשחק: "אני שמח שאני מספק מספרים בתקופה האחרונה, אבל מאוד רציתי שהקבוצה תנצח. אני שמח שכבשתי צמד, אבל הייתי מעדיף שהקבוצה תנצח. נשארו לנו עוד ארבעה משחקים עד הפלייאוף אז ננסה לעשות הכל כדי להוציא כמה שיותר נקודות כדי להיות בפלייאוף העליון".

הלו"ז העמוס נמשך, וביום ראשון תצא הקבוצה הצפונית לקרב חשוב מול בני סכנין. קובי רפואה יקבל בחזרה את השוער הראשון שלו, דז'יוגאס ברטקוס, אשר הורחק מול מכבי חיפה ולכן לא שיחק אתמול. מי שבספק הוא סאקו טורה, אשר נפצע אמש וייבדק. החשש הוא שהגמבי סובל ממתיחה בשריר הירך האחורי. "לצערנו כל משחק אנחנו מאבדים שחקן בגלל פציעה והעומס, אבל לא נוותר עד לרגע האחרון", אמרו בק"ש.

לוסיו מרינאו, רועי קהת, חאתם עבד אלחמיד | מאור אלקסלסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי