קהת מפנטז על חזרה לחו"ל וטוען: "זה ממש לא קשור לכסף"

אחרי הצמד מול הפועל באר שבע, קשר קריית שמונה דיבר בתכנית הספורט של 103FM: "אשמח לצאת שוב". וגם: הסיכויים להתברג בפלייאוף העליון, ההחלטה לעזוב את אוסטריה והמשחק הקרוב נגד סכנין

(גודל טקסט)

צמד נפלא של רועי קהת לא הספיק אתמול (רביעי) להפועל קריית שמונה, שספגה שער מאוחר וסיימה ב-2:2 דרמטי מול הפועל באר שבע. הקשר, שכבש לפחות שני שערים במשחק ליגה לראשונה מאז מאי 2015, כמעט שש שנים, עלה לשידור בתכנית הספורט של 103FM והתייחס לסיכויים של קבוצתו להתברג בפלייאוף העליון.

האזינו

"לאורך העונה הצגנו יכולת לא פחות טובה משאר הקבוצות", הבהיר קהת. "המצב מורכב, אבל יש לנו עוד ארבעה משחקים. אם נדע לקחת את הנקודות ולא נספוג בדקות האחרונות כמו במשחק אתמול, אנחנו נהיה בפלייאוף העליון".

על השער המאוחר של ז'וסואה: "זה חלק מהכדורגל. השנה לקחנו כמה נקודות בדקות האחרונות, ככה שזה מתקזז. אלה היו נקודות מאוד חשובות למאבק, לא נשארו יותר מידי משחקים, אבל ננסה להוציא את הנקודות במשחקים שנותרו כדי אולי להתברג בשישייה".

לוסיו מרינאו, רועי קהת, חאתם עבד אלחמיד | מאור אלקסלסי

על הירידה ביכולת של קריית שמנה: "אנחנו סובלים מחוסר יציבות ומשלמים הרבה שכר לימוד לאורך המשחקים ולאורך העונה, כי יש לנו הרבה צעירים שזו תחילת דרכם. עומס המשחקים גם לא קל, אבל במצב שנוצר עם הקורונה – לכל הקבוצות קשה ואנחנו מנסים לעשות את הטוב ביותר".

על ההחלטה לחזור לקריית שמונה: "אני חושב שזה סוג של בית עבורי. ידעתי מראש לאיזה מועדון אני מגיע ואיזה תנאים יש פה. אני חושב שסגל השחקנים שלנו טוב מאוד ואני מקווה שנצליח להשיג את המטרה שהיא העפלה לפלייאוף העליון. מצטער שחזרתי מאוסטריה? לא. תחזיר אותי אחורה, אני עושה את אותה בחירה. לחו"ל אני תמיד אשמח לחזור. זה ממש לא קשור לכסף, זה קורץ לי כי המתקנים הרבה יותר טובים ויש דברים כמו תרבות ספורט שחסרים לי. הייתה לי שנה לא רעה בכלל באוסטריה ואני אשמח לצאת בעתיד עוד פעם".

על המשחק הקרוב נגד בני סכנין: "משחק בעל משמעות מאוד גדולה. אנחנו מסתכלים גם לפלייאוף העליון שמאוד קרוב, אבל אם נפסידה נהיה רק שש נקודות מהקו האדום".

שחקני הפועל קריית שמונה חוגגים | מאור אלקסלסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי