רשמי: 1,500 אוהדים יורשו להיכנס לאצטדיונים הגדולים

אוהדי קבוצות ליגת העל | ספורט1

משרד הבריאות נענה חלקית לדרישות משרד הספורט. כ-1,000 אוהדים יורשו להיכנס לאולמות הכדורסל. השר טרופר: "זהו צעד נוסף במאבק שעוד ימשיך עד שנגיע למספרים הרצויים במטרה להגדיל את תפוסת הקהל בפעימות הבאות"

(גודל טקסט)

הימים בהם נראה מגרשים ואולמות מלאים כמו פעם עם אלפי אוהדים עדיין לא נראים ממש קרובים, אולם הערב (חמישי) כן נעשה צעד נוסף בדרך לחזרת הקהל למגרשים. לאחר ימים רבים של דיונים קדחניים בין גורמני המקצוע במשרד התרבות והספורט לבין מקביליהם במשרד הבריאות ולקראת הבאת תקנות הקורונה לאישור הממשלה, שר הבריאות יולי אדלשטיין נענה באופן חלקי לבקשתו של חילי טרופר כדי להגדיל את תפוסת הקהל באולמות התרבות ובמגרשי הספורט כשהתקווה היא להרחיב את תפוסת הקהל באולמות ובמגרשים בפעמים הבאות.

דבר אחד ברור: המתווה מבחין בין אולמות בחלל סגור (הן בעולם התרבות והן בעולם הספורט) לבין אצטדיונים ומתחמים בחלל פתוח. כעת ממתינים לאישור הממשלה. המתווה מאפשר כניסתם של עד 1,500 צופים באצטדיונים המכילים מעל 10,000 מקומו. במתחם המכיל מספר נמוך יותר יוכל להיכנס קהל עד 75% תפוצה כשהמקסימום הוא 750 צופים.

לגבי אולמות בחלל סגור, באולמות להם עד 10,000 מקומות יוכל להיכנס קהל של עד 75% תפוצה וגג 500 צופים. באולמות עם מספר גבוה יותר של מושבים הרי שיוכל להיכנס קהל של עד 30% תפוצה ועד 1,000 צופים. מעבר לכך במגרשי הספורט תותר הגשה של אוכל למקומות ישיבה על ידי מלצרים.

אוהדי מכבי תל אביב בכדורסל בתפוצה חלקית במיוחד | ברני ארדוב‎

השר חילי טרופר: "כשבועיים לאחר הפתיחה הראשונה אנחנו ממשיכים בפתיחה הבטוחה ומרחיבה את כניסת הקהל לאולמות התרבות ולמגרשי הספורט. יש לי אחריות ומחויבות עמוקה לעולם הזה.זהו צעד נוסף במאבק שעוד ימשיך עד שנגיע למספרים הרצויים. אנחנו בדרך לפתיחה רחבה יותר ונמשיך לפעול במטרה להגדיל את תפוסת הקהל בפעימות הבאות".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי