אשכנזי צפוי לשחק לראשונה מאז הפציעה, רוקאביצה ודוניו ייעדרו

מכבי חיפה משלימה את ההכנות למפגש נגד מכבי פ"ת (שבת, 19:45 בספורט1) ושחקן בקבוצה נזכר במפגש הדרמטי בסיבוב הראשון: "לא נצטרך טובות אם נעשה את העבודה". חבשי ומאיר בתמונת ה-11, עוואד בחוד

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

מכבי חיפה לא סוטה מדרכה וממשיכה להדהד את המסר "אנחנו מסתכלים רק על עצמנו", אחרי שמכבי תל אביב ניצחה אתמול (חמישי) את הפועל חיפה וצימקה פעם נוספת את הפער ביניהן לשתי נקודות בלבד.

גם המאמן ברק בכר שוחח על כך עם השחקנים ובמועדון הודו הבוקר לקראת המפגש מחר נגד מכבי פתח תקווה (שבת, החל מ-19:45 בספורט1): "אנחנו בכושר טוב, אבל במשחק האחרון שיחקנו לא טוב ועדיין ניצחנו – ותמיד טוב לתקן אחרי ניצחון. לא נצטרך טובות אם נעשה את העבודה".

במכבי חיפה כלל לא מזלזלים במכבי פ"ת אחרי המשחק בסיבוב בראשון, בו ג'וש כהן הדף פנדל בתוספת הזמן – בדקה ה-98 ליתר דיוק – והציל את הקבוצה ממעידה "היא הוכיחה שהיא יכולה לנצח כל אחת העונה", אמר אחד משחקני מכבי חיפה על היריבה הבאה.

צפו בתקציר המשחק מהסיבוב הראשון

בכר יחסר גם מחר את ניקיטה רוקאביצה, שאמנם שב לאימונים מיום רביעי אחרי שהחלים מקורונה אבל בקבוצה רוצים להחזירו למשחקים בהדרגה, אלא שגם מחליפו של אוסטרלי, גודסוויי דוניו, סובל מכיווץ בשרירים ובקבוצה הוחלט שלא לסכנו: "זה טבעי שהוא יצטרך מנוחה אחרי ששיחק בכזו אינטנסיביות".

חסרונם של שני החלוצים יוביל לכך שמוחמד עוואד יפתח בחלק ההתקפי לצדם של עומר אצילי וצ'רון שרי. מי שעוד חוזר לסגל הוא הבלם עאיד חבשי, שסיים את עונש ההרחקה מאירועי הדרבי ולא מן הנמנע כי בכר ירצה לבצע שינוי בחלק האחורי ויחליף בין עופרי ארד לחבשי, זאת בשל עומס המשחקים. גם רז מאיר עשוי להחליף את ארנסט מאבוקה.

מי שעוד צפוי לחזור לסגל אחרי תקופה ארוכה הוא הקשר יובל אשכנזי שנעדר בגלל פציעה ולמעשה כבר התאמן עם הקבוצה מתחילת השבוע, אבל בצוות המקצועי החליטו שלא לסכנו ביום רביעי מול הפועל תל אביב ונראה כי מחר הוא יזכה לדקות משחק ראשונות מאז המשחק נגד סכנין ב-25.1.

דוניו. גם הוא ייעדר | אודי צטיאט

לקראת המשחק אמר ברק בכר: "אין ספק שהמחצית השנייה נגד הפועל ת"א הייתה לא טובה, בלשון המעטה, אבל העיקר שניצחנו. כל הליגה עמוסה וכולן משחקות שלוש פעמים בשבוע, אז אין תירוצים. נרענן את הסגל איפה שצריך. ספגנו שלושה שערים בשני המשחקים האחרונים וזה משהו שאנחנו עובדים לשפר אותו".

אם זו עוד משוכה בדרך לאליפות: "מכבי פ"ת קבוצת צמרת והיא לא שם במקרה. יהיה משחק מעניין ואני מקווה שננצח בסופו של דבר".

על היכולת של מאבוקה שחזר להרכב: "הוא מקצוען. הוא לא שיחק סיבוב שלם, אבל נכנס במחצית בדרבי ועזר לקבוצה לנצח – זה משהו לא מובן מאליו. שמח שהוא חזר מעצמו ורק שימשיך ככה".

חזרתו של רוקאביצה: "הוא חלה וסבל מתסמינים, יכול להיות שייקח לו קצת זמן לחזור, אבל אין לי ספק שהוא יחזור בגדול".

הרכב משוער: ג'וש כהן, ארנסט מאבוקה, עופרי ארד (עאיד חבשי), בוגדן פלאניץ', סאן מנחם, חוסה רודריגס, נטע לביא, מוחמד אבו פאני, עומר אצילי, צ'רון שרי, מוחמד עוואד.

ניקיטה רוקאביצה | לירון מולדובן

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי