בוזגלו צפוי לשוב ל-11, אבוקסיס: "כל אחד צריך לתת מעצמו יותר"

אלמוג בוזגלו | אודי ציטיאט

הקשר אמור לחזור להרכב בני יהודה, שתפגוש את מכבי נתניה לקרב חשוב מאוד (שבת, 14:45, ספורט1). המאמן, שייאלץ להסתדר בסגל חסר: "עומס משחקים מטורף, התוצאות יגיעו"

קבוצות: בני יהודה
(גודל טקסט)

בני יהודה בצרות. הכתומים נמצאים במקום האחרון בטבלה עם 21 נקודות, כאשר מעליהם ממוקמות הפועל כפר סבא (22 נק'), בני סכנין (23 נק'), הפועל תל אביב (23 נק') והפועל חדרה (25 נק'). היתרון של הקבוצה משכונת התקווה היא העובדה שיש לה משחק חסר ביחס לקבוצות הנ"ל, ומחר (שבת, החל מ-14:45, שידור ישיר בספורט1) מצפה לה קרב לא פשוט בכלל נגד מכבי נתניה בחוץ.

לבני יהודה הזדמנות גדולה מחר לעלות אל מעל הקו האדום, למקום ה-11, זאת במידה שיגברו על היהלומים. כזכור, הכתומים אכזבו במחזור האחרון עם 0:0 בקרב התחתית מול הפועל חדרה, זאת על אף שהיריבה שיחקה עם עשרה שחקנים במשך כל המחצית השנייה.

גם מחר, המאמן יוסי אבוקסיס ייאלץ להתמודד עם סגל חסר, כל זאת בתקופה של עומס משחקים מטורף, כאשר יהיה זה המשחק החמישי של הקבוצה בתוך 16 ימים. מתיאה ליואיץ', תאמבי סגס ואמיר רוסתום החיוביים לקורונה ייעדרו, כמו גם עמית זנטי ומוחמד גדיר הפצועים. לעומתם, סתיו פיניש ישוב מהרחקה ואמור לפתוח בהרכב. גם אלמוג בוזגלו צפוי לחזור ל-11.

יוסי אבוקסיס | אודי ציטיאט

אבוקסיס דיבר לקראת ההתמודדות וסיפר: "אנחנו מגיעים למשחק מאוד קשה מול יריבה טובה שמתמודדת על הפליאוף העליון, כאשר אנחנו נאבקים על הישארות. כמובן שאנחנו בעיצומו של עומס משחקים מטורף, עם סגל שחקנים יחסית קצר, וזה אומר שכל אחד צריך לתת מעצמו יותר בשביל שנוציא תוצאה טובה".

"אני כן מרוצה מהרוח של הקבוצה במשחקים האחרונים, מהלחימה, מהרצון ומהמשמעת הטקטית", המשיך אבוקסיס והחמיא לשחקניו, שבכל זאת הראו שיפור לאחרונה. "כולם מחויבים ואם אנחנו נמשיך באותה הגישה, גם התוצאות יגיעו".

הרכב משוער: עומר ניראון, אבישי כהן, דן מורי, עוביידה חטאב, עמית גלזר, עמית כהן (רז נחמיאס), סתיו פיניש, שי מזור, ניב זריהן, אלמוג בוזגלו (ג'ורג' פוצ'יבה), פאטוס בצ'יראי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי