לוזון יפתיע את מכבי חיפה? ארויו ב-11, אבוחצירה ואבו אלשיך לא בסגל

איהב אבו אלשיך, גוסטבו מרמנטיני | שלומי גבאי

מכבי פתח תקווה את ההכנות למפגש בסמי עופר נגד מוליכת הטבלה (שבת, 19:45 ספורט1), המאמן תרגל בהרכב את הזר שכבר קיבל הודעה כי הוא רשאי לעזוב, בעוד שחקני ההתקפה לא צפויים להתלבש. סבג צפוי לפתוח

(גודל טקסט)

לאחר תוצאת התיקו מול מכבי נתניה ובשיא מאבקי הכניסה על הפלייאוף העליון, מכבי פתח תקווה תתארח מחר אצל מכבי חיפה במשחק החוץ הקשה בליגה (שבת, החל מ-19:45 בספורט1).

"אנחנו בשלבי הסיום של הליגה הסדירה וחשיבות המשחק היא מכרעת עבורנו", הבהיר המאמן גיא לוזון במסיבת העיתונאים לקראת המשחק. "מבחינתנו, נעשה הכל כדי לחזור עם שלוש הנקודות".

גם המגן ירדן כהן דיבר לקראת המשחק: "מכבי חיפה זו קבוצה שנותנת הרבה גולים ואנחנו חייבים להיות בריכוז מלא כלל השחקנים במשך כל המשחק. אנחנו לא באים להתבטל אלא לנצח".

על המאבק לקראת הפלייאוף: "ברור שאנחנו רוצים להיכנס לפלייאוף אבל אנחנו לא מסתכלים על הקבוצות אלא על עצמנו כי אנחנו תלויים בעצמנו. אנחנו רוצים לבוא לקחת את הנקודות ואני מקווה שזה מה שיקרה בשבת הקרובה".

ירדן כהן, שחר פיבן | דני מרון

מבחינה מקצועית, לוזון יחזיר להרכב את המגן הימני תומר לוי, שנעדר מהמשחק הקודם עקב פציעה בשריר האחורי. במרכז ההגנה, נראה שאור בלוריאן ומרכוס דיניז נאבקים על עמדת הבלם השני כאשר שניהם ערכו אימון שחרור. דניאל פלשר יפתח בהרכב וירדן כהן ישוב לעמדת המגן השמאלי.

ההפתעה מגיעה בחלק ההתקפי: עבדיאל ארויו, שבקבוצה ניסו למצוא מועדון אחר שיקלוט אותו, תורגל בהרכב, כשגם נאור סבג ישוב ל-11 לאחר זמן רב. לוזון הפתיע כשהותיר את יואל אבוחצירה מחוץ לסגל, דווקא אחרי שפתח במשחקים האחרונים. גם איהב אבו אלשיך נותר מחוץ לסגל.

הרכב משוער: אריק ינקו, תומר לוי, דניאל פלשר (אור בלוריאן), מרכוס דיניז (אור בלוריאן), ירדן כהן, איתן אזולאי, ארד בר, נאור סבג, ארמנדו קופר, עבדיאל ארויו וליאל עבדה

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי