מחמוד קנדיל צפוי לפתוח מול קריית שמונה: "שמח שזה מאחוריי"

שוער בני סכנין שנפגע בראשו מול בית"ר ירושלים, נבדק בבית החולים ולא נמצאו ממצאים חריגים: "הרגשתי מכה חזקה וזה היה אולי זעזוע ראשוני ולא מעבר לזה". כיאל: "אין זמן לחגיגות והראש כבר במשחק הבא"

קבוצות: בני סכנין
(גודל טקסט)

שרון מימר השיג בחמישי ניצחון גדול בהופעת הבכורה על הקווים של בני סכנין עם 2:3 על בית"ר ירושלים וכעת המאמן ושאר השחקנים מקווים לראות המשכיות גם במשחק הבית מחר (ראשון , 19:00) מול קריית שמונה על מנת להתרחק כמה שאפשר מהקו האדום.

גיבור הניצחון בטדי היה בירם כיאל שכבש צמד ראשון בקריירה, אבל גם זה לא מסנוור את הקשר הוותיק שיודע שאסור להוריד את הרגל מהגז. בחשבון האינסטגרם שלו כתב: "כל הכבוד לבחורים על ההקרבה והלחימה. השארנו את הלב על המגרש וזה מה שנעשה בכל יום ובכל משחק. ניצחון ענק אבל אין זמן לחגיגות, הראש כבר במשחק הבא והדרך עוד ארוכה".

מי שהיה בספק למשחק מול הצפוניים הוא השוער מחמוד קנדיל שסבל ממכה קשה בראשו והיה חשש לזעזוע מוח, אולם לאחר הבדיקות שעבר בבית החולים התברר כי הוא סובל רק ממכה חזקה והיום הוא צפוי לחזור לאימונים ולקבל את אפודת השוער הראשון.  קנדיל אמר: "הרגשתי מכה חזקה וזה היה אולי זעזוע ראשוני ולא מעבר לזה. אני שמח שזה מאחוריי ואחזור כדי לעזור לקבוצה".

מעבר לכך, לפי האימון המסכם מימר החליט שלא לבצע שינויים בהרכב שניצח את בית"ר ירושלים, אך למאמן כן ישנה התלבטות אחת והיא בין מוטי ברשצקי לאיסמעיל ריאן.

הרכב משוער: מחמוד קנדיל, עלי עותמאן, לוקאס שפנדלהופר, מרון גנטוס, ייזן נסאר, בירם כיאל, איהאב גנאים, עטאא גאבר, מוטי ברשצקי (איסמעיל ריאן), נייג'ל האסלביינק ואוסאמה חלאילה.

בירם כיאל, מוטי ברשצקי
בירם כיאל, מוטי ברשצקי | ברני ארדוב

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי