רז שלמה ישוב לאימונים, צפוי להיות בסגל מול הפועל באר שבע

הבלם שהחלים מקורונה יעמוד לרשותו של קלינגר לקראת משחק החוץ של הפועל ת"א בטרנר (ראשון, 20:15 בספורט3). לעומתו, בואטנג, אייזן ואופק ביטון שעדיין בבידוד בספק גדול. יצחק ושטיין עשויים לפתוח

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

אחרי שהפסידה לראשונה מזה שמונה משחקים בכל המסגרות למכבי חיפה, הפועל תל אביב תקווה להשיג מחר (ראשון, 20:15, שידור ישיר בספורט3) נקודות יקרות באצטדיון טרנר נגד הפועל באר שבע. השחקנים קיימו שיחות סיכום פנימיות לאחר ההפסד הביתי לירוקים והדעה הכללית הייתה שצריך לשחק באופן סגור יותר כדי לצאת עם הנקודות. יחד עם זאת, המאמן ניר קלינגר והצוות המקצועי עובדים באימונים בעיקר על נושא כיבוש השערים והסיומת של הקשרים והחלוצים מול השער.    

גורם בסביבת השחקנים אמר: "אם מוליכת הטבלה אשר טוענים כי היא משחקת את הכדורגל היפה ביותר, מתגוננת ומעבירה זמן כמעט בלי לתקוף. הפועל תל אביב תתקדם מעכשיו בטבלה בכדורגל החיובי וההתקפי שהיא מציגה".

מבחינה מקצועית, רז שלמה, אחד מארבעת השחקנים שנדבקו לקורונה, ישוב היום להתאמן וצפוי להיות מחר בערב בסגל הרחב. שלושת השחקנים האחרים, עמנואל בואטנג, שי אייזן ואופק ביטון, יסיימו הערב את הבידוד, יעברו אימון קל למחרת ורק לאחר מכן הצוות המקצועי יחליט האם לכלול אותם בסגל מול הדרומיים. הבלם אדי גוטליב שאינו מתאמן בימים האחרונים בשל דלקת במפשעה, ימשיך להיעדר.

עמנואל בואטנג | אריאל שלום

מסתמן כי ניר קלינגר ישמור על ההרכב שפתח נגד מכבי חיפה, אך ייתכן שיהיה שינוי ברגע האחרון כאשר גיל יצחק יפתח על חשבונו של שלומי אזולאי ורז שטיין במקום לידור כהן, כאשר את ההחלטה יקבל המאמן בסמוך למועד המשחק.

לשחקנים ברור כי יהיה קשה מאוד לנצח את הפועל באר שבע, בכל הרכב שתעלה ומבינים כי גם לקבוצה מבירת הנגב יש מטרות שלה, כמו להבטיח את המקום בפלייאוף העליון ולהתקרב למקום השלישי שמבטיח כרטיס לאירופה. אבל, במועדון מצפים לשוב מטרנר עם מלוא הנקודות כדי להמשיך את מסע ההישרדות.

ניר קלינגר אמר לקראת המשחק: "אנחנו עם הפנים קדימה, משחק מול מכבי חיפה מאחורינו. אנחנו רוצים לשמר את היכולת, לא להתייחס יותר מדי לתוצאה. מסתכלים קדימה, המשחק מול ב"ש הוא חלק מסדרת משחקים הקשים שעברנו ונעבור בתקופה הקרובה. אנחנו מסתכלים על עצמנו, על היכולת שלנו להתמודד עם הקשיים ואני בטוח שהשחקנים מבינים את חשיבות המשחקים האלו, אני מקווה שנוכל להשתמש בשחקנים שחזרו לסגל, בסופו של דבר אנחנו ממשיכים לסבול מסגל קשר, אבל זה לא מהווה תירוץ".

איאד אבו עביד הוסיף: "שמנו את המשחק מול מכבי חיפה מאחורינו, היה לנו משחק טוב אבל זה מבאס לצאת עם המחמאות, דבר שבחיים לא מספק אותנו. כעת אנחנו מתכוננים כמו שצריך מול באר שבע, אנחנו נבוא לשם כדי להילחם ולקחת את הנקודות".

הרכב משוער: ארנסטס שטקוס, בן ביטון, איאד אבו עביד, סיאנדה קולו, דני גרופר, דן איינבינדר, שי אליאס, עומרי אלטמן, אושר דוידה, לידור כהן (רז שטיין), שלומי אזולאי (גיל יצחק).

גיל יצחק | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי