חאתם אלחמיד בספק להפועל תל אביב, אקולטסה ורוסה בסגל

חאתם עבד אלחמיד | מאור אלקסלסי

רוני לוי יקבל חזרה את אגודלו, אקולטסה וסלליך, שאף תורגל בהרכב. רוסה צפוי לערוך בכורה, ביטון תורגל בהרכב וההחלטה לגבי אלחמיד תתקבל בסמוך לשריקת הפתיחה

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

הפועל באר שבע תארח מחר את הפועל תל אביב (החל מהשעה 20:15 בספורט3) למשחק שבו היא חייבת לנצח כדי לא להסתבך בקרבות על הפלייאוף העליון. הקבוצה של רוני לוי רחוקה ארבע נקודות מקריית שמונה במקום השביעי, לה יש משחק חסר. כפי שפורסם כאן אתמול, סינטאיהו סלליך, פארליי רוסה וג'ונתן אגודלו יחזרו לסגל הקבוצה. אלטון אקולטסה, שהיה בספק, הצליח להתאמן היום ואף תורגל בחלק מהאימון. ז'וסואה, שהיום אמור התובע להגיש כתב אישום נגדו, יחסר בכל מקרה משני המשחקים הקרובים.

שגיב יחזקאל כשיר למשחק, כשההחלטה לגבי חאתם עבד אלחמיד תתקבל רק מחר. במועדון אופטימיים לגבי שיתופו, אך עמית ביטון נמצא בכוננות ותורגל בחלק מהאימון. לעומתם, לואי טאהא יחזור ל-11 של רוני לוי אחרי שריצה עונש הרחקה במשחק האחרון. גם מרואן קבהא לא התאמן וייעדר.

הרכב משוער, הפועל באר שבע: אוהד לויטה; עמית ביטון (חאתם אלחמיד), לואי טאהא, מיגל ויטור, דודי טויטו; דוד קלטינס, מרסלו מלי, סינטיהו סלליך, תומר יוספי, רותם חטואל (אלטון אקולטסה); שגיב יחזקאל.

פארליי רוסה | אריאל שלום

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי