חגיגות גדולות בפ"ת: "צעד ענק לפלייאוף העליון, שם מקומנו"

שחקני מכבי פתח תקווה חוגגים | מאור אלקסלסי

לאחר הניצחון 0:2 על מכבי חיפה, בשורות המלאבסים נראתה שמחה רבה: "יש פה קבוצה של גברים ומגיעה מילה טובה לכל השחקנים. צריך להמשיך בדרך הזאת". בריבו שכבש שער: "תחושה נפלאה, במיוחד אחרי הבצורת שהייתה לי"

(גודל טקסט)

חגיגות גדולות נראו אמש (שבת) בקרב שחקני ואנשי מכבי פתח תקווה, לאחר הניצחון 0:2 על מכבי חיפה בסמי עופר, אשר קירב את הקבוצה אל המקום בפלייאוף העליון, כשנותרו לה שלושה משחקים עד לתום העונה הסדירה.

מיד בסיום המשחק, חדר ההלבשה של המלאבסים היה שמח במיוחד כאשר במשך דקות ארוכות חגגו שחקני הקבוצה כאשר ההרגשה היא שמדובר אולי בניצחון הכי משמעותי של הקבוצה העונה. "ניצחון סופר חשוב, יש פה קבוצה של גברים ומגיעה מילה טובה לכל השחקנים, גם בהגנה וגם בהתקפה" החמיאו במועדון.

"אנחנו רגל וחצי בפלייאוף העליון, אבל מצד שני עד שזה לא סופי, צריך להמשיך בדרך הזאת" הוסיפו. ליאל עבדה שוב הופיע במאני טיים עם בישול מבריק לתאי בריבו, ששוב נכנס כמחליף והצליח להבקיע כאשר שיתוף הפעולה של השניים סידר לפ"ת שער, בפעם המי יודע כמה.

צפו בתקציר המשחק

גם עבדיאל ארויו, שחזר לרוטציה של גיא לוזון ואף להרכב הפתיע לטובה וזכה למחמאות, כמו גם נאור סבג. הבשורות הפחות טובות הגיעו מכיוונם של אור אינברום וארד בר, שנפצעו בחיפה. הראשון ספג מכה חזקה בברכו וייבדק כאשר במועדון מקווים שלא מדובר בפציעה חמורה.

בכל הקשור לבר, שרשם מחצית ראשונה מצוינת, השחקן הרגיש דקירה בשריר האחורי במהלך המשחק והוחלף, כאשר הוא צפוי לעבור צילום ונראה שלא יהיה כשיר להתמודדות נגד קריית שמונה באמצע השבוע.

"זו תחושה נפלאה. כל חלוץ אוהב להבקיע, בטח שהייתה לי בצורת קצרה. אני שמח שהבקעתי היום" אמר בריבו לאחר המשחק והוסיף: "זה ניצחון חשוב מאוד וצעד ענק לקראת הפלייאוף העליון שם אנחנו צריכים להיות".

בריבו חוגג. "כל חלוץ אוהב להבקיע" | מאור אלקסלסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי