שביעות רצון במכבי נתניה מאטוולד, שעשוי להמשיך לעוד שנה

בקבוצה מעיר היהלומים היו מרוצים מהניצחון על בני יהודה ("אם נהיה בפלייאוף, זה יהיה הישג בינלאומי") ומשבחים בעיקר את המאמן, שמסיים את חוזהו בתום העונה, ללא אופציית הארכה אוטומטית. שחוביץ' יחמיץ את פ"ת

קבוצות: מכבי נתניה
(גודל טקסט)

אם לשפוט על פי חגיגות שחקני מכבי נתניה אתמול (שבת) בסיום הניצחון 0:1 על בני יהודה, נראה היה שהקבוצה של ריימונד אטוולד הבטיחה כבר אתמול את מקומה בפלייאוף העליון, אך למרות שהדבר לא קרה עוד, הניצחון על הזהובים היה רגע מכונן במאבק היהלומים לסיים בין שש הראשונות. ראשית, היה זה הניצחון הראשון של נתניה בביתה החדש על הזהובים מאז נפתח אצטדיון היהלומים וגם הניצחון הביתי הראשון שלהם על בני יהודה מזה למעלה מעשר שנים.

ובנוסף, ניצחון אשר קירב את ריימונד אטוולד למקום בין שש הראשונות כשבסיום המשחק חדר ההלבשה של המארחים היה שמח במיוחד, כשבסיום ניגשו שחקני הקבוצה גם אל בן אז'ובל הפצוע בקרסול וחיבקו אותו.

"אנחנו מתקרבים לפלייאוף אבל עוד לא עשינו כלום. אם נהיה בפלייאוף זה יהיה הישג בינלאומי. בשנה שעברה בתקציב גדול פי שניים לא הגענו להישג הזה והשנה בחצי תקציב אנחנו רואים מה קורה", התמוגגו במועדון.

ריימונד אטוולד | ברני ארדוב

בקרב הצוות הניהולי (הבעלים אייל סגל והמנכ"ל ניב גולדשטיין) קיימת שביעות רצון גדולה מאוד מתפקודו של המאמן ריימונד אטוולד וישנו רצון לראות אותו ממשיך גם בעונה הבאה, כאשר יש לציין שלמאמן אין סעיף בחוזהו אשר יחדש את ההסכם בשנה נוספת באופן אוטומטי אם יוביל את הקבוצה לפלייאוף העליון.

בקבוצה החמיאו לקשר יובל שדה, ששוב כבש וסידר לקבוצה ארבע נקודות בימים האחרונים, כשיש לו חלק חשוב בכך שהקבוצה מתקרבת לפלייאוף העליון. "במשחק הקודם הובלנו 0:1, עשינו את כל העבודה אבל בסוף ספגנו גול שהיה צריך בכלל לפסול אבל זה לא משנה. הגענו מוכנים למשחק. זה הלך קשה אבל אני שמח שבסוף לקחנו את שלוש הנקודות", סיכם בסיום שדה.

הכושר הטוב: "זה מעבר לציפיות. בתור קשר אחורי אתה מצפה לדברים אחרים, יש לך עבודה אחרת על המגרש. הגולים הם רק בונוס. זה לא משנה מי מבקיע, העיקר זה שניקח שלוש נקודות ונגיע למטרות שלנו".

רז כרמי, יובל שדה | ברני ארדוב

גם השוער רז כרמי, שהחליף את דני עמוס הפצוע ורשם הופעה שקטה. בנוגע לעמוס, בקבוצה טרם יודעים כמה זמן ייעדר אך במהלך השבוע הקרוב, עמוס צפוי לשים סד מיוחד במרפק, כאשר בקבוצה מקווים שהדבר ישפר את מהירות החלמתו. "זו פציעה ששחקן נורמלי יכול להיעדר בגללה חודשיים, אבל שמדובר בדני אי אפשר לדעת".

בשבת הבאה מחכה לנתניה מפגש מול הפועל חדרה, כאשר מי שייעדר מהמשחק הוא המגן השמאלי זלאטן שחוביץ', שספג את הכרטיס הצהוב החמישי שלו באמצע השבוע מול מכבי פתח תקווה.

זלאטן שחוביץ' | ברני ארדוב

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי