שכטר: "עם ואן לוון יש לשחקנים ביטחון והם מרגישים מוערכים"

חלוץ מכבי ת"א החמיא למאמנו לפני בית"ר בשני, משחק בו ניצחון יעלה את הצהובים לפסגת הטבלה לראשונה העונה. במועדון חוששים: "אסור להמשיך ברוטציות, המזל ייגמר". דאגה לגבי גלזר שינוח, פשיץ' ימשיך להיעדר

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

במכבי תל אביב לא מתרגשים מהאפשרות להעפיל לפסגה לראשונה העונה אם ינצחו ביום שני את בית"ר ירושלים כשיישארו שני משחקים בלבד לסיום הליגה הסדירה. רוב שחקני הקבוצה לא צפו אתמול (שבת) בהפסדה של מכבי חיפה 2:0 במכבי חיפה. בקבוצה ממשיכים להתרכז בעצמם ובטוחים שהכל תלוי בהם. עד לתחילת הפלייאוף הצהובים יפגשו גם את הפועל קריית שמונה בחוץ ויארחו את הפועל תל אביב בדרבי.

גורם בסביבת השחקנים התייחס למשחק מחר: "בית"ר היא מוקש כמו בכל השנים האחרונות. היא באה למשחק נגדנו כאילו זה גמר אליפות אירופה, היא מתעלה ונותנת את הלב והנשמה. אסור למאמן שלנו להמשיך ברוטציה כמו ב-0:2 נגד הפועל חיפה, לא היינו רחוקים מלהפסיד. גם המזל יסתיים". נזכיר כי בסיבוב הראשון הצהובים-שחורים סחטו תיקו 0:0 מהאלופה במה שהיה משחקו האחרון של המאמן גאורגיוס דוניס.

הקבוצה תחסר מחר את שחר פיבן שהורחק בצהוב שני וכן את החלוץ אלכסנדר פשיץ' שהיה חיובי לקורונה. גם יונתן כהן ועדן קארצב עדיין לא יחזרו לסגל. לגבי דן גלזר שסובל מכאבים בשרירי הבטן – הוא יזכה למנוחה נוספת גם מחר ובתוך שבועיים תתקבל החלטה האם להימנע מהתערבות רפואית.

פשיץ' | דני מרון

ואן לוון, שמאז הגעתו השיג 34 נקודות מתוך 36 אפשריות, יחליט על ההרכב רק ביום המשחק אך מסתמן כי התסריט נגד הפועל חיפה בו אף שחקן זר לא פתח בהרכב – לא יחזור. הקבוצה סיימה הרי את דרכה באירופה. המאמן צפוי לשוב להרכב החזק ביותר העומד לרשותו. אנדרה ג'ראלדש, לואיס הרננדס ואנריק סבוריט ישובו להגנה. שרן ייני עשוי לפתוח במרכז השדה וגם בהתקפה יהיו שינויים – מתן חוזז ודן ביטון מתחרים על העמדה הנוספת בהתקפה לצד טל בן חיים ואיתי שכטר שיחליף את ניק בלקמן.

ואן לוון דיבר לקראת ההתמודדות ואמר: "אני חושב שכל קבוצה שתתמודד נגד מכבי ת"א תיתן את הטוב ביותר שלה. אני בטח שהם (שחקני בית"ר) יהיו מוכנים למשחק הזה. מול הפועל חיפה גם ב-10 שחקנים יצרנו הזדמנויות, כמובן שגם היינו חשופים למצבים מהיריבה, אבל הגול השני גרם להקלה".

מצב הסגל: "מבחינת כשירות, אנחנו יודעים שהשחקנים שהיו בחוץ במשחק האחרון יהיו בחוץ גם במשחק הבא מחר. בשבוע האחרון נתנו לכולם הזדמנות לשחק בגלל הלו"ז העמוס. נמשיך לעקוב אחר הכשירות של השחקנים כדי שנוכל לסיים את הליגה עם כל הסגל".

פטריק ואן לוון | מאור אלקסלסי

החלוץ איתי שכטר הוסיף: "הניצחון על הפועל חיפה היה קשה מאוד נגד קבוצה חזקה. זה הראה שהסגל שלנו חזק וכל מי שנקרא לדגל עושה את המקסימום כדי לעשות את העבודה. אנחנו מאושרים מהניצחון אבל יודעים שהמשחק לא היה משחק גדול. בשלב הזה של העונה צריך לדעת לאסוף נקודות גם במשחקים לא הכי טובים. בר שכחנו את הפועל חיפה ואנחנו חייבים להמשיך קדימה, במיוחד שיש משחק בכל שלושה ימים. אחרי תחילת עונה לא טוב השלנו, אין לנו זמן לאבד נקודות ואנחנו צריכים להיות מרוכזים ביריבה הבאה, שהיא בית"ר ירושלים".

"בית"ר קבוצה חזקה, אחת הקבוצות הטכניות בליגה", המשיך שכטר. "אנחנו נמשיך בדרך שלנו, בצניעות ובעבודה הקשה. זה מה שיביא אותנו למקום שאנחנו רוצים להיות בו. יהיו לנו משחק סופר קשה. אני במיוחד יודע שבבית"ר ירושלים כל משחק הוא לגופו אז אנחנו לא מסתכלים על מה הם עשו במשחקים קודמים. אם לא נבוא מוכנים אנחנו יכולים להיענש".

"אנחנו עושים קצב מצוין מאז שפטריק הגיע", הוסיף החלוץ וספק שלח עקיצה לעבר גאורגיוס דוניס: "הרבה השתנה אצלנו, לשחקנים יש ביטחון יותר גדול, מתאמנים יותר חזק וצריך להגיד את האמת – כל שחקן בסגל מרגיש מוערך ושהוא יכול להיכנס ולשנות. זה הכוח של מכבי ת"א בשנים האחרונות. במיוחד בתקופה כזו של קורונה, כשיש כל שלושה ימים משחק, להשתמש בסגל זה סופר משמעותי. אני מקווה שכולם ימשיכו לעבוד קשה. אנחנו יודעים באיזה מועדון אנחנו נמצאים ואת מי אנחנו מייצגים".

איתי שכטר | דני מרון

האם האמין שיהפוך לשחקן ותיק במכבי ת"א עם יותר מ-100 הופעות: "האמת זה גורם לי לצמרמורת. ההתחלה הייתה לא פשוטה, בחמשת המשחקים הראשונים באירופה לא שיחקתי דקה, אבל ידעתי שאני מגיע למועדון גדול עם רוטציה. אני כל כך שמח שהמועדון מצליח ולאורך הזמן מנצח ועושה את התוצאות שהוא צריך לעשות. אני גאה להיות חלק מהמועדון הזה, אמרתי את זה בעבר ואני אומר את זה היום. אני מקווה שנמשיך בדרך הזו ונשיג את המטרות שלנו. הקריירה לא נמשכת לנצח. כל משחק הוא סופר חשוב וכל תואר שאני יכול להצליח זה משהו שיילך איתי לעד. אני מקווה שאוכל לעשות את זה השנה".

הרכב משוער: דניאל טננבאום, אנדרה ג'ראלדש, איתן טיבי, לואיס הרננדס, אנריק סבוריט, שרן ייני (מתן בלטקסה), דור פרץ, אייל גולסה, מתן חוזז (דן ביטון), אדוארדו גררו (טל בן חיים) ואיתי שכטר (ניק בלקמן).

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי