בבני יהודה מתחילים לאבד תקווה: "ביכולת הזו נרד ליגה"

בשכונה מתוסכלים אחרי ההפסד 1:0 לנתניה וגם המשחקים שנותרו עד לסיום הליגה הסדירה מוסיפים לאווירה הקשה. "אם לא מבקיעים - יורדים ליגה", אמר שחקן. במועדון מקווים שגדיר יחזור נגד בית"ר. הקהל שוב יפגין

קבוצות: בני יהודה
(גודל טקסט)

מצבה של בני יהודה ממשיך להיות קשה. אתמול (שבת) נועלת הטבלה הפסידה 1:0 למכבי נתניה בחוץ תוך כדי הצגת יכולת חלשה מאוד שפשוט גורמת לאנשים במועדון לאבד תקווה בנוגע להישארות בליגה. "כמו שאנחנו נראים כרגע, אנחנו נרד ליגה", אמר גורם בקבוצה. מה שלא מוסיף למצב הרוח היא העובדה שבשלושת המשחקים שנותרו עד לתחילת הפלייאוף התחתון מצפים לבני יהודה משחקים קשים במיוחד, נגד בית"ר ירושלים, מכבי חיפה והפועל באר שבע.

הכתומים הפסידו אתמול למכבי נתניה אחרי תשעה ניצחונות חוץ רצופים על היהלומים. זו הייתה הפעם הראשונה שהנתנייתים גוברים על הקבוצה משכונת התקווה באצטדיון החדש, שכן עד אתמול ניצחון הבית האחרון שלהם על בני יהודה נרשם אי שם בדצמבר 2011 באצטדיון הקופסה.

משחק ההגנה של הקבוצה אמנם התייצב מאז חזר יוסי אבוקסיס לקבוצה (ספגה שני שערים בלבד בחמישה משחקים בליגה), אבל היכולת ההתקפים ממשיכה להיות דלה. אתמול זה היה נראה רע מאוד, כאשר הקבוצה שוב לא ייצרה כלל מצבים ואבוקסיס לא התבייש לבקר את שחקני החלק הקדמי בסיום כאשר הביע את אכזבתו ואמר שהם לא מספקים את הסחורה. המאמן ניסה אתמול לשנות שיטה כאשר פתח בחלק הקדמי עם שני חלוצי 9, רועי בן שמעון ופאטוס בצ'יראי שפגש את האקסית, אך גם זה לא עבד.

יוסי אבוקסיס | ברני ארדוב

כמה המצב בעייתי בהתקפת בני יהודה? הקבוצה כבשה ארבעה שערים ב-15 המשחקים האחרונים שלה. זהו נתון בלתי נתפס, והכתומים כדרך קבע כמעט לא מייצרים מצבים. "אם לא נותנים גולים – יורדים ליגה, זה דבר פשוט. אנחנו מגיעים בשביל קודם כל לא לספוג אבל כל זה לא משנה אם לא נכבוש. איך אפשר לכבוש אם לא מגיעים למצבים בכלל?", אמר בתסכול שחקן בקבוצה.

במועדון מקווים שעמית זנטי ומוחמד גדיר יהיו כשירים למפגש מול בית"ר ירושלים בחמישי (החל מ-19:45, שידור ישיר בספורט1), וסיכוייו של הראשון לשחק גבוהים יותר. גם אתמול אבוקסיס התמודד עם סגל חסר, ללא שני שחקני ההתקפה הנ"ל, פאדי נג'אר הפצוע, אליסון דוס סנטוס המוצהב ושלושת השחקנים שנמצאו חיוביים לקורונה – תאמבי סגס, מתיאה ליואיץ' ואמיר רוסתום, אשר אמורים לחזור בהמשך השבוע לאימונים. ליואיץ' וזנטי הם השחקנים להם מחכה אבוקסיס יותר מכולם, כדי שיוכלו להוסיף קצת יצירתיות להתקפה החלשה.

בנושא אחר, אוהדי הקבוצה ממשיכים במחאתם נגד ברק אברמוב ומתכננים להגיע בעוד יומיים ל'סיבוב שלישי' ולהפגין פעם נוספת מחוץ לביתו של הבעלים. כזכור, בפעם הקודמת הגיעו כ-100 אוהדי בני יהודה למחאה, בה נורו כמות רצינית של זיקוקים מחוץ לבניין בו מתגורר אברמוב ושני צעירים בני 18 נעצרו בחשד לירי הזיקוקים, אך שוחררו. אבוקסיס כבר התבטא לאחרונה בנושא וקרא לאוהדי בני יהודה להתאחד בעקבות המצב הרע של הקבוצה, והבהיר שהם יצטרכו את האוהדים איתם כאשר הם יחזרו בקרוב למגרשים.

מוחמד גדיר, רוסלן ברסקי | קובי אליהו

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי