בחדרה מצפים שאדרי יתרום, קורצקי: "חייבים נקודות נגד אשדוד"

בקבוצה יודעים שהמשחק בשני קריטי ומפרגנים ליריבה. המאמן: "היא מוכיחה את עצמה ומשחקת אולי את הכדורגל היפה בליגה אבל אנחנו סומכים על החבר'ה". הקשר טרם השתלב מקצועית. זלקה יפתח, התלבטות בין ג'אבר לגרצ'קין

קבוצות: הפועל חדרה
(גודל טקסט)

הפועל חדרה תערוך היום (ראשון) את האימון המסכם ולאחריו יחליט המאמן מנחם קורצקי לגבי השינויים לקראת המשחק מחר (שני) נגד מועדון ספורט אשדוד (19:00). קורצקי לא צפוי לבצע שינויים רבים כאשר יחסר את מוחמד אוסמן המורחק ונראה כי הקפטן מנשה זלקה צפוי לפתוח במקומו. התלבטות נוספת של קורצקי בעמדת המגן השמאלי בין עבדאללה ג'אבר למקסים גרצ'קין כשלפי האימון המסכם גרצ'קין זוכה לעדיפות.

בקבוצה מצפים שהקשר שלום אדרי שהצטרף מבית"ר ירושלים בחלון ההעברות האחרון יכנס לעניינים ויביא לשדרוג הקבוצה. בחדרה מקווים שהקשר יתרום כבר במשחק הקרוב. "אדרי היה אחד משחקני המפתח שהגיעו בינואר והגיע הזמן שנראה את זה על כר הדשא", אמרו במועדון.

בינתיים חדרה מדורגת במקום העשירי בטבלה במרחק שלוש נקודות מהקו האדום. קורצקי אמר לקראת המשחק: "אשדוד היא קבוצה שמוכיחה את עצמה כל שבוע ומשחקת אולי את הכדורגל הכי יפה בליגה, אבל נבוא מוכנים. אנחנו מודעים לסיטואציה שלנו וחייבים לחזור עם נקודות. אנחנו מתכוננים כמו לכל משחק וסומכים על החבר'ה שיוכיחו את עצמם כמו שעשו לא פעם במשחקי מפתח העונה".

מנחם קורצקי | שלומי גבאי

הקפטן זלקה הוסיף: "זה משחק חוץ לא פשוט נגד הקבוצה אולי הטובה בישראל, אך אנחנו לא באים להתבטל אלא להשיג תוצאה טובה. הצוות יכין אותנו כמו שצריך כדי שנוכל לעמוד במשימה. לחץ? תמיד יש לחץ במאבקי ההישארות אבל זה רק מדרבן אותנו ונקווה להשיג נקודות גם בשביל הקבוצה וגם בשביל האוהדים שלנו".

הרכב משוער: רובי לבקוביץ, דיא לבאבידי, עידו לוי, ג'ונתן סיסה, מקסים גרצקין, מנשה זלקה,  תמיר גלזר, מקסים פלקושצ'נקו, גוסטבו מרמנטיני, לירן רוטמן ושובל גוזלן. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי